شرط مشروعیت همه کارکنان نظام جمهوری اسلامی خلوص اقتصادی است/ مردم محور اصلی برنامه ریزی در وزارت کار هستند.


ساعت: 14:17
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810209

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه شعار دولت مبارزه با فساد و عدالت خواهی است، گفت: شرط حقانیت همه کارکنان نظام جمهوری اسلامی خلوص اقتصادی است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; محمد چکشیان امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه جلسات تکریم و معارفه پیام های متعددی دارد، گفت: یکی از مهمترین پیام ها این است که تحول و فرصت هایی برای خدمات محدود است و در صورت فرصت، باید سهم خود را در انجام مسئولیت های خود انجام دهیم.

وی پیام بعدی را ارج نهادن به زحمات گذشته دانست و خاطرنشان کرد: کارمند جدیدی که خود را معرفی می کند از تجربه گذشته استفاده می کند و اندکی به آن می افزاید.

چکشیان افزود: پیام بعدی این است که انسان جدید با انرژی مضاعف، ایده های نو و خلاقیت در مسیر گذشته با قدرت و توان بیشتری پیش خواهد رفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت سیزدهم اولین دولت از زمان صدور گام دوم اعلامیه انقلاب بود، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک دولت است. با بصیرت رهبر معظم انقلاب باید به تجربیات گذشته خود افتخار کنیم و با شناخت و تکیه بر توانایی های خود نقاط ضعف خود را ببینیم و به آینده امیدوار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، باید بر اساس توانمندی های عظیم مادی و انسانی، نگاهی خوش بینانه به آینده داشته باشیم.

چکشیان با بیان اینکه تمرکز و ارباب رجوع در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مردم هستند، خاطرنشان کرد: وزیر کار بارها تاکید کرده است که سه راه مراجعه مردم به مسئولان وجود دارد.

وی گفت: مورد اول این است که کار ارباب رجوع مستقیماً به ما مربوط می شود و می توانیم آن را حل کنیم. بیا تصمیم بگیریم

چکش گفت مورد سوم این است که نمی توان به تنهایی یا با کمک دیگران مشکل را حل کرد، در این صورت باید متواضعانه و متواضعانه به ارباب رجوع توضیح دهیم که اگرچه مشکلات را می شنویم و سعی می کنیم آنها را حل کنیم. نمیتونستم کاری براش انجام بدم ..

این مقام مسئول با بیان اینکه بعد دیگر وزارت مردم خلقت مردمی است گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم در هر صحنه ای وارد شدند، کار انجام می شود وگرنه انجام نمی شود یا کار کند پیش می رود. “

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص روند انتصابات در این وزارتخانه گفت: کار بیان همین ویژگی هاست.

وی با بیان اینکه افراد معرفی شده برای پست های دبیرخانه بررسی می شوند، افزود: پس از بررسی های صورت گرفته در کارگروه، چند گزینه اولویت دار مطرح خواهیم شد که با پیگیری و هماهنگی با استان مربوطه موافقت خواهیم کرد.

وی گفت: تغییر یعنی استفاده از فرصت جهش ها برای پرکردن خلأها و مدیر جدید از تجربیات گذشته برای حرکت و بهبود مسیر استفاده می کند.

چکشیان با اشاره به رویکردهای مهم این وزارتخانه گفت: تحول گرایی با استفاده از تجربیات گذشته، چشم انداز مشارکتی برای ظرفیت سازی مشارکتی، همکاری با رویکرد تعاونی، مشاغل خانگی و مشاغل کوچک، مهارت آموزی، مبارزه همه جانبه با فساد و توجه ویژه به سرمایه انسانی. رویکردهای مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی شعار دولت را مبارزه با فساد و نهضت عدالت خواهی دانست و گفت: شرط مشروعیت همه کارکنان نظام جمهوری اسلامی خلوص اقتصادی است.

در پایان این مراسم ضمن ارزیابی از محمدرضا انصاری (رئیس سابق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان)، طیب جعفری به عنوان سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان معرفی شد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید