نفرت جهانی و منطقه ای از اسرائیل دلیل مشروعیت فلسطین است/ دفاع از بیت المقدس یک موضوع راهبردی جمهوری اسلامی ایران است


ساعت: 09:15
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834739

احمدعلی مقدم گفت: ایران حفاظت از فلسطین را وظیفه شرعی خود می داند، بنابراین حفاظت از فلسطین و ملت مظلوم آن سیاست قطعی و موضوع راهبردی جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص اهمیت روز جهانی قدس گفت: امام خمینی (ره) با اقدامات دقیق و عالمانه خود در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، موضوع فلسطین و آزادی آن را سرلوحه کار خود قرار دادند. امور جهانی تا ابد اسلام باد، پس روز قدس. روز اتحاد و همدلی مسلمانان برای رهایی ملت فلسطین از چنگال غاصبان و غاصبان جنایتکار.

دبیر حزب موتلفه اسلامی از استان کرمان در خصوص نفرت مردم جهان و منطقه از اسرائیل و صهیونیسم بین المللی گفت: فلسطین و بیت المقدس نماد مقاومت مردمی دست خالی در برابر ظلم و ستم دنیای استکبار است. آنها با نشان دادن اینکه علاوه بر مسلمانان، اکثریت اروپایی ها نیز به دلیل نسل کشی فلسطینیان بی دفاع توسط این رژیم دروغین، از اسرائیل متنفرند و هر روز بر این نفرت افزوده می شود، به دنبال ارائه حقیقت رژیم صهیونیستی هستند. دلیل قاطع، حقانیت مردم مظلوم فلسطین و غصب اسرائیل است.

این فعال سیاسی ادامه داد: نفرت جهانی و نگرش منفی مردم در سراسر جهان نسبت به اشغالگران قدس به حدی است که کشورهای جهان از ارسال مراقبت های پزشکی به این رژیم کشتار کودکان در اوج تاج و تخت خودداری کردند. و خود مردم این رژیم در مقابل جنایات گسترده کشتار فرزندان اسرائیل دلیل دیگری بر انزجار جهانی از اقدامات اسرائیل علیه حقوق بشر است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تشریح نفرت و انزجار جمهوری اسلامی ایران از اسرائیل گفت: برگزاری همایش ها و سمینارهای دفاع از فلسطین و راهپیمایی های باشکوه بیت المقدس در هر شرایط آب و هوایی توسط روزه داران در سراسر کشورمان، بیشترین نماد مهم انزجار از صهیونیسم بین الملل است، لذا جمهوری اسلامی ایران هرگز سعی نکرده از مسئله فلسطین به نفع خود استفاده کند و با بیگانگان پیمان نبسته است، زیرا قدس قبله اول ما و غزه خط مقدم مسلمانان جهان است. فلسطین وظیفه شرعی اوست. او می داند که دفاع از فلسطین و ملت مظلوم آن یک موضوع سیاستی و راهبردی برای جمهوری اسلامی ایران است.

مقدم در پاسخ به این سوال که آیا اسرائیل تاکنون در سیاست خود موفق بوده است، گفت: اسرائیل جنایتکار علیرغم حمایت بی دریغ قدرت های استعماری، آمریکای مستکبر، غرب و سران فروخته شده کشورهای مرتجع عربی در سیاست تحریک خود. به جنگ.” وطن مردم فلسطین شکست خورده است زیرا این مردم حق دارند و عدالت همیشه پیروز است و دروغ می تواند نابود شود.

وی یادآور شد: کشورهای مسلمان باید به مبانی اسلام و اسلام خود پایبند باشند و در دفاع از قبله اول خود با آمریکا و اسرائیل خونخوار وارد معامله نشوند، لذا سران کشورهای مرتجع عربی که گاوهای شیری بیگانه هستند. دستور مقام معظم رهبری به زودی اجرا خواهد شد. دارند این خیانت به اسلام و مردم فلسطین را می خورند و ننگ آن تا ابد بر پیشانی آنها می ماند.

مقدم در خصوص وضعیت کنونی رژیم جعلی اسرائیل تاکید کرد: این رژیم افسانه ای با وجود اینکه ادعای داشتن یکی از قدرتمندترین ارتش ها، مدرن ترین پهپادها و جنگنده های غربی به ویژه آمریکایی ها را دارد، پس از 38 سال غزه را تخلیه کرد و این را از دست داد. جنگ 33 روزه: این نشان از شکست این افسانه دروغین است، به طوری که جریان مقاومت و حزب الله با قدرت ایمان و وحدت توانستند اسرائیل را به زانو درآورند و ذلت و بی عدالتی خود را به جهانیان و حتی مردم جهان اثبات کنند. اسرائیلی ها، خود مردم، پس مهاجرت هزاران یهودی از سرزمین اشغالی بیت المقدس گواه روشنی بر صحت این جمله امام خامنه ای است که «رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده نخواهد دید».

دبیر ستاد امام خمینی (ره) در جبهه و رهبری استان کرمان خاطرنشان کرد: فلسطین; قلب جهان اسلام است و حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر همه کشورهای اسلامی واجب است و ما و همه مسلمانان جهان تا زمانی که این سرطان از بین نرود نمیمیریم، پس روز قدس. این روز، روز کل جهان اسلام و روز پاسداری از حقانیت و حقوق مسلم مردم مظلوم فلسطین است، لذا شرکت همه مردم در راهپیمایی روز قدس ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید