هشدار جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره حوادث بیت المقدس


ساعت: 07:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808529

جنبش جهاد اسلامی فلسطین یکشنبه شب به رژیم صهیونیستی نسبت به عواقب حملات شهرک نشینان و نظامیان این رژیم به منطقه شیخ جرعه قدس اشغالی هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده است: تجاوزات رژیم صهیونیستی به ملت ما در منطقه شیخ جره که تروریست افراطی بن غفیر (عضو کنست) با حمایت نیروهای اشغالگر رهبری حملات را بر عهده دارد، ادامه دارد.


گروه مقاومت فلسطین افزود: ما به اشغالگران هشدار می دهیم که با تکرار این حملات اوضاع بحرانی خواهد شد و رژیم اشغالگر را مسئول کامل آنچه مردم ما در شیخ جراء در معرض آن قرار دارند می دانیم.

جهاد اسلامی در پایان از مردم فلسطین خواست تا از مردم منطقه شیخ جره حمایت کنند و با تروریسم شهرک نشینان و نیروهای اشغالگر مقابله کنند.

ده ها شهرک تحت اشغال رژیم صهیونیستی در روزهای شنبه و یکشنبه با نظارت پلیس رژیم صهیونیستی به فلسطینی های ساکن در منطقه شیخ جرا در قدس اشغالی حمله کردند.

درگیری‌ها بین فلسطینی‌ها و نیروهای اسرائیلی در روزهای اخیر پس از کشته‌شدن سه فلسطینی در نابلس توسط نیروهای رژیم صهیونیستی تشدید شده و منطقه شیخ جرا در قدس اشغالی به کانون درگیری‌ها تبدیل شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید