هشدار فلسطین درباره عواقب اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی

ساعت: 03:49
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786229

وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین روز یکشنبه در بیانیه ای نسبت به عواقب اقدامات رژیم صهیونیستی علیه قدس و مسجد الاقصی هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در بیانیه وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین آمده است: مسجد الاقصی با طرح رسمی رژیم صهیونیستی مواجه است. طرحی که هر روز و به تدریج برای رسیدن به تقسیم بندی فضایی اجرا می شود.

این بیانیه می افزاید: 30 سازمان مرتبط با شهرک صهیونیستی که خود را ائتلاف سازمان های معبد می نامند، با رایزنی با سطوح سیاسی رژیم کابینه اشغالگر، پیشنهاد کنترل منطقه باب الرحمه و افزایش تعداد این منطقه را دادند. دروازه هایی که شهرک نشینان از آن استفاده می کردند، بنابراین «باب السلسله» و «باب الاسباط» نیز شامل این دروازه ها می شدند تا تقسیم بندی فضایی خود را آغاز کنند.

این وزارتخانه همچنین نسبت به عواقب نادیده گرفتن این توطئه ها و حملاتی که به دلیل تکرار روزانه و عدم حمایت جامعه جهانی عادی شده است، هشدار داد.

بر اساس این بیانیه، اسرائیل به حملات خود به مؤسسه خیریه اسلامی و کارکنان آن برای تضعیف اقتدار آن ادامه می دهد تا به تدریج آن را از مسجد الاقصی بیرون کند.

وزارت امور خارجه فلسطین افزود: حملات، تهاجم و اهداف “سازمان های معبد”. او رسید.

وزارت امور خارجه فلسطین در پایان از شورای امنیت سازمان ملل متحد، همه کشورها و دبیرکل سازمان ملل خواست تا موضعی جدی و موثر اتخاذ کنند و هر چه سریعتر از بیت المقدس، اماکن مقدس آن و مسجد الاقصی حمایت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید