آیت الله رئیسی به نفع مردم و نظام زیر بار تغییر ریل اقتصادی / جمهوری اسلامی در عرصه اقتصادی رونق دارد


ساعت: 18:34
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1837000

احمد واحدی گفت: تغییر و اصلاح مسیر اقتصادی کشور مسئولیت بسیار بزرگی است که بسیاری از پیشینیان آن را نپذیرفتند و آقای راسی نیز آن مسئولیت را پذیرفت و به نفع نظام و مردم این تغییر را بر عهده داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; احمد واحدی امشب در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمان با تاکید بر اینکه چهارمین سفرم به کرمان است، گفت: در دیار شهید سلیمانی نمی توان از حاج قاسم سخنی به میان نیاورد. آنچه او انجام داد باید دید. همین بس که شهید مفاهیمی را وارد ادبیات دینی و ادبیات مبارزاتی و ادبیات این نظام مقدس می کند که جلوه های تازه ای را پشت سر خود می گشاید و می آفریند.

وزیر کشور ادامه داد: مدافع حرم حرف بزرگی است; این مفهوم عظیم تجلی عینی و عملی آن توسط شهید سلیمانی محقق و محقق شد. آیا می دانیم این چه مفهوم متعالی است در ادبیات دینی ما و در جبهه ای که شهید سلیمانی ساخته است؟

وی افزود: امروز مدافع حرم پس از گام هایی که شهدا و رزمندگان ما برداشتند، به عنوان یک جبهه جدید ساخته شد که ادامه دهنده دوران دفاع مقدس بود. گشایش این راه‌ها نیازمند بزرگانی چون شهید سلیمانی است.

واحدی تصریح کرد: خداوند هیچکس را به تنهایی دوست ندارد; بلکه یک داستان کتاب جدی است که این شهید عزیز ما به این عظمت رسیده و در دل مردم ما و مبارزان جهان جای گرفته است، این کار خداست و این برای ما درس بزرگی است و وجود دارد. راه‌های زیادی برای رفتن که ما آن را تعیین نکرده‌ایم.

وزیر کشور تصریح کرد: شهید سلیمانی برای ما سندی بود که راه هایی برای رفتن و رسیدن به آنجا وجود دارد. راه به روی همه ما باز است و باید روی آن کار کنیم. خداوند به ما الگو نشان داده است و این برای ما عبرت است.

وی با تاکید بر اینکه مدیون شهید سلیمانی هستیم که موج دیگری از انقلاب را به وجود آورد، گفت: آمده ایم تا دکتر زینی وند را گرامی بداریم و صداقت، صراحت، شفافیت، بینش ملی، پایبندی به ارزش ها و سربلندی را به نمایش بگذاریم. «درک خوب و عمیق او از مشکلات، غم و اندوه مردم، گستاخی و گشاده رویی از ویژگی های اوست.

واحدی ادامه داد: برخی از موضوعات مطرح شده در استان تاثیری در کار او نداشت؛ با تشکر از جناب دکتر زینی وند به خاطر پختگی در کارشان که در شرایط پرتلاطم و سخت از خدمت دریغ نکردند.

وزیر کشور گفت: دکتر فداکار از جانبازان لشکر 41 ثارولا بوده و دارای تجربیات خوبی در زمینه های مختلف آموزشی، فرهنگی، مدیریتی و اجرایی بوده است. نمایندگان از زحمات دکتر زینی وند تشکر کردند.

وی گفت: باید در فضای جدید تلاش کرد. سیستم ما منحصر به فرد است. آیا شهید سلیمانی ما دومی دارد؟ آیا رهبران ما در دنیا ثانی دارند؟ بسیاری از مشکلات مختص کشور ماست و نظام ما دنیا را تغییر داده است.

واحدی تاکید کرد: مقام معظم رهبری از نقطه عطف تاریخی که جهان در حال تغییر است صحبت می کند. امروز جمهوری اسلامی از مرزهای سیاسی، فرهنگی، یکسان و ژئوپلیتیکی در ابعاد مختلف فراتر رفته است.

وزیر کشور با بیان اینکه همه آزادی خواهان، انقلابیون و کسانی که وجدان راحت دارند و معتقدند هویتشان با هویت انقلاب اسلامی منطبق است، گفت: مدافعان بزرگ در پشت خطوطی که انقلاب ایجاد کرده دفاع می کنند و پیش می روند.

وی گفت: امروز دنیای غرب اسیر پیشرفت مرزهایی است که انقلاب اسلامی در حال پیشبرد آن است. حس فروپاشی حتمی غرب دلیل زوزه هایشان است و هویت قوی انقلاب اسلامی جانشان را گرفته است.

واحدی ادامه داد: آنها آنقدر از این موضوع می ترسند که سعی می کنند تمام موفقیت های انقلاب جنگ رسانه ای را در ذهن مردم کمرنگ کنند و نمی توانند در غرب توسط هنرمند غیور ما پرویز پرستویی وقتی از شهید سلیمانی صحبت می کنند، خبرنگاران را استخدام کنند. می پرسند چطور از خود دفاع می کند چرا؟ چون از فکر شهید سلیمانی می ترسند.

وزیر کشور افزود: دیروز از طرف امام می ترسیدند، امروز از طرف رهبر انقلاب و شهید سلیمانی می ترسند. آنها احساس می کنند هر روز از یک آفرینش جدید و میدانی جدید به نفع انقلاب اسلامی محروم هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برای براندازی دولت آیت الله رئیسی تلاش می کردند، گفت: چون ایشان با بیشترین اخلاص، سادگی و خدمت در میدان حضور دارند. موضوع اخیر تغییر مسیر اقتصادی ما مسئولیت بسیار بزرگی است که بسیاری از قبلی ها آن را نپذیرفتند و چرا رییسی این مسئولیت را پذیرفت. به نفع نظام و مردم مسئولیت جابه جا شده است.

واحدی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی به این سربازان فداکار نیاز دارد و رحمت خداوند شامل حال اوست و خداوند راه را باز می کند، گفت: امروز در چند موضوع مهم پیش می رویم که یکی از آنها تغییر ریل اقتصادی است؛ در این راستا باید گفت که این امر باعث شده تا بتوانیم در مسیر توسعه اقتصادی قرار بگیریم. این تغییر در مسیر اقتصادی اولین گام رو به جلو با شفافیت، شفافیت و اقتدار است.

وزیر کشور گفت: امروز گام‌های بلندی برداشته می‌شود و کار او کم کم نشان می‌دهد که محل تأملی است که هرکسی می‌تواند کمک کند؛ جمهوری اسلامی در عرصه اقتصادی بسیار رونق دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر به وضعیت دنیا نگاه کنید و به وضعیت ایران نگاه کنید. چه پروژه های بزرگی تحت فشار حداکثری اتفاق می افتد. هدفمندی یارانه ها، رتبه بندی معلمان، بهبود وضعیت کارگران، تاج و تخت و سلامت از برنامه های مهم و اقدامات موثر دولت جدید است.
و اتفاقات مهم تحت فشار حداکثری و توطئه های حداکثری رخ می دهد که نشان از اقتدار نظام و استحکام پایه های نظام دارد.

واحدی گفت: در استان کرمان باید تلاش ها با قوت ادامه یابد و استان بزرگ کرمان یکی از استان های پیشرو و پیشگام ما در عرصه اقتصاد خواهد بود و همچنین به مشکلات کوچک و پیشرفته توجه نکنید. به حاشیه رانده شده و تحت فرمان ولی فقیه و با جلوتر از ائمه و شهدا.

وزیر کشور گفت: دژهای فتح یکی پس از دیگری در انتظار فتح مردم هستند و باید توضیح دهیم که چه قلعه هایی فتح شده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در برخی مسائل ابرقدرت ها به ما نیاز دارند، این افتخار بزرگی است و دشمنان خارجی و مزدوران داخلی در حالی که مردم تلاش می کنند تلاش می کنند دستاوردهای جمهوری اسلامی را تضعیف کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید