آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر کشور: به آقای رئیسی گفتم ثمره اقدامات شما باید در رفاه و گشایش اقتصادی زندگی مردم احساس شود/ مردم واقعاً در تنگنا هستند و باید مشکلاتشان حل شود.

آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر کشور: به آقای رئیسی گفتم ثمره اقدامات شما باید در رفاه و گشایش اقتصادی زندگی مردم احساس شود/ مردم واقعاً در تنگنا هستند و باید مشکلاتشان حل شود.

در اولین دیداری که با آقای رئیسی داشتم به ایشان گفتم که اساس کار باید توجه به مردم و رفع مشکلات آنها باشد و نتیجه اقدامات شما در رفاه و گشایش اقتصادی قابل مشاهده و ملموس باشد. زندگی مردم امروز مردم واقعاً دچار مشکل شده اند و باید مشکلاتشان حل شود، البته مردم خدمات را می بینند اما باید نتیجه داشته باشد، مردم باید نتیجه کار را روی میز خود ببینند.

آیت الله نوری همدانی در دیدار احمد وحیدی وزیر کشور بر حفظ نظام اسلامی و خدمات رسانی به مردم تاکید کرد. امام همواره به مردم اهتمام ویژه ای داشتند و به گفته ایشان برای حفظ نظام باید خدمت به مردم و مصون ماندن آنان از عوامل ایجاد کننده این نظام. امام راحل فرمودند: تا زمانی که در جامعه ما ظلم و تبعیض، فقر و جهل وجود دارد، کار ما انجام نشده و انقلاب به اهداف خود نرسیده است.

وی از نحوه پشت میز نشینی برخی مسئولان انتقاد کرد و افزود: پشت میز نشینی مشکل مردم را حل نمی کند بلکه مسئولان باید در دسترس مردم باشند و از نزدیک با مردم در ارتباط باشند. در اولین دیداری که با آقای رئیسی داشتم به ایشان گفتم که اساس کار باید توجه به مردم و رفع مشکلات آنها باشد و نتیجه اقدامات شما در رفاه و گشایش اقتصادی قابل مشاهده و ملموس باشد. زندگی مردم امروز مردم واقعاً دچار مشکل شده اند و باید مشکلاتشان حل شود، البته مردم خدمات را می بینند اما باید نتیجه داشته باشد، مردم باید نتیجه کار را روی میز خود ببینند.

این ارگان توجه به بیت المال و استفاده از نیروهای موثر را عامل مهمی در رفع مشکلات دانست و گفت: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال و رفع موانع باید حرمت مردم حفظ شود، باید از همه فرصت ها استفاده کرد، مردم. باید کاری کرد که دستشان در جیب باشد، خودشان باشند و آبرو و حیثیتشان حفظ شود. شما در میدان وسیعی قدم گذاشته اید و باید در این مسیر محکم قدم بردارید و ارزش پول ملی را تقویت کنید.

آیت الله نوری همدانی در ادامه به دسیسه های استکبار و بدخواهان نظام از ابتدای پیروزی انقلاب اشاره کرد و تصریح کرد: روزی نیست که استکبار در دنیا جنایت نکند. باید به گونه ای گام برداریم که دشمنان جرأت اقدام و توطئه علیه ما را نداشته باشند، علاوه بر این مسائل فرهنگی و ایجاد زمینه های رشد و تعالی جامعه، برداشتن فشار اقتصادی از دوش است. مردم و توجه به اصلاح ساختار اقتصادی باید از اولویت های مسئولان باشد

وی در پایان این دیدار گفت: ما مشکلات را درک می کنیم و از مشکلات مردم بسیار ناراحت هستیم اما برخی فکر می کنند مردم نظام و انقلاب را ناامید کنند. ما نباید مردم را ناامید کنیم. تا مردم امیدوار شوند امروز همه دشمنان سعی می کنند مردم را ناامید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید