تلاش مسئولان با همراهی ملت مثمر ثمر است/مردم امیدوارند مشکلاتشان حل شود


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805679

مهدی رزاقی گفت: تلاش مسئولان با همراهی ملت مثمر ثمر خواهد بود و در زمان ولیعهد اجرای کمک واقعی با حضور و همراهی مردم و خیرین میسر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام مهدی رزاقی صبح امروز به مناسبت دهه مبارک فجر در دیدار با فرماندار و مسئولین شهرستان نور با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: دشمنان اسلام در چهل و سومین سال انقلاب اسلامی با توطئه های مختلف از جمله تلاش کردند. . ترور، جنگ تحمیلی و تحریم برای نشان دادن کینه و دشمنی خود نسبت به دین مبین اسلام و اساس نظام جمهوری اسلامی و مردم و ضربه زدن به کشور.


وی با اشاره به اینکه خیمه انقلاب بر سه پایه استوار است، افزود: رکن اول لطف و امداد الهی، رکن دوم رهبری حکیمانه و حکیمانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و رکن سوم، حضور مردم است. صحنه


امام جمعه ایزدشهر یادآور شد: تلاش مسئولان با همراهی ملت مثمر ثمر خواهد بود و در دوران ولیعهد اجرای کمک های مومنانه با حضور و همراهی مردم و خیرین میسر شد.


رزاقی خاطرنشان کرد: شهر نور با پروژه های مختلف در حال توسعه است و در این راستا باید با اتحاد و همدلی به توسعه و آبادانی شهرستان کمک کنیم.


وی با اشاره به اینکه ایران در انقلاب اسلامی دستاوردهای نظامی زیادی داشته است، افزود: انقلاب اسلامی ایران در زمینه های علمی، برق، بهداشت و درمان، گازرسانی و … دستاوردهای بسیاری داشته است، اما رسانه های غربی می خواهند در فضای مجازی سیاه نمایی کنند. برای ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی.


امام جمعه ایزدشهر گفت: مسئولان باید با رسانه ها و خدمات رسانی به مردم امید را در جامعه ایجاد کنند.


رزاقی گفت: اخبار منفی در جامعه باعث تنبلی و ناامیدی می شود و اطلاع رسانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقدامات مثبت در کشور موجب امیدواری و پویایی در جامعه می شود.


وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در جامعه افزود: برای رونق اقتصادی و رفع مشکلات مردم باید با جنگل خواری، سواحل و… کار و برخورد جدی کرد.


امام جمعه ایزدشهر با اشاره به تکریم ارباب رجوع تاکید کرد: مسئولان باید تکریم و دلسوزی مشتری را در اولویت قرار دهند و هرکس در راه خدمت به مردم و سربلندی انقلاب اسلامی قدم بردارد در واقع عبادت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید