تحقیقات مجلس باید مثمر ثمر باشد

زمان: 09:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803166

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی ها و تحقیق و تفحص های مجلس باید مثمر ثمر باشد و نمایندگان مجلس در بررسی تحقیق و تفحص ها دقت لازم را داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحمت الله نوروزی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 5 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: از زمانی که مجلس یازدهم شروع به کار کرد، بررسی ها و بررسی های زیادی انجام شده است و باید این بررسی ها و بررسی ها تکمیل شود. “.

وی گفت: رئیس اتاق بازرگانی ایران اخیراً به دلیل استفساریه مجلس از اتاق بازرگانی به مجلس حمله کرده است و درخواست من این است که هیئت رئیسه و کمیسیون های مجلس با تحقیق و تفحص همکاری کنند تا به نتیجه برسد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از بعد نظارتی مجلس شورای اسلامی به شدت حمایت شود و هیئت رئیسه مجلس نیز باید از اقدامات نظارتی و بررسی ها و بررسی های نمایندگان حمایت کند.

محمدباکر کلیباف در پاسخ به این تذکر گفت: گزارشی از نتایج بررسی ها و تحقیقات دوره های گذشته مجلس در نظر گرفته شد و عنوان شد که این بررسی ها و بررسی ها آن طور که باید و شاید کارکرد لازم را نداشته است. تحقیقات بیشتری انجام دهید تا کارکرد لازم را داشته باشد و مؤثر واقع شود.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید