احساس کردم با حضور در کمیته ملی المپیک می توانم مثمر ثمر باشم


ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: 1401/05/18
کد خبر: 1888717

این کارشناس ورزش بانوان گفت: شرایط کمیته ملی المپیک از یک سو و فضایی که مردم باید مسئولیت خود را در کمیته ملی بر عهده بگیرند از سوی دیگر باعث شد به این فکر کنم که شاید بتوانم در این بخش موثر باشم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهین فرهادی زاد کارشناس ورزش بانوان پس از ثبت نام برای نایب رئیسی کمیته ملی المپیک گفت: با توجه به تجربه 40 ساله ای که در ورزش داشتم و با توجه به اینکه برایم هزینه داشت و باید از آن تجربه استفاده کرد. جایی فکر کردم در کمیته ملی المپیک در خدمت عزیزانم باشم. نکته مهم این است که شرایط کمیته ملی المپیک از یک سو و فضایی که مردم برای مسئولیت خود در کمیته ملی باید در اختیار بگیرند از سوی دیگر مرا به این فکر انداخت که شاید بتوانم در این زمینه موثر باشم. بخش

وی با بیان این مطلب ادامه داد: در زمینه فعالیت های المپیک سال ها به عنوان مدیر تیم های تیراندازی و قایقرانی فعالیت داشتم و در مسابقات بین المللی، بازی های آسیایی و حتی المپیک با ورزشکاران زن و بعضا تیم های پسر و دختر همراهی می کردم. ضمن اینکه نایب رئیس کاروان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا نیز بودم. من در سه دوره بازی‌های المپیک سرپرست تیم تیراندازی بوده‌ام و در چهار آسیایی به عنوان سرپرست تیراندازی و مسابقات قایقرانی حضور داشتم. در 4 سال از بازی های بانوان کشورهای اسلامی به عنوان معاون و مدیر فنی بازی ها فعالیت کردم. در مقطعی معاون اجرایی رئیس جمهور بودم.

فرهادی زاد گفت: شاید بد نباشد بگوییم وقتی 2 هزار ورزشکار زن از حدود 50 کشور جهان را در 18 رشته ورزشی در ایران جمع می کنیم، وظیفه هماهنگی این تعداد ورزشکار کار بسیار سنگینی است. آماده. مسئولیت اجرایی اولین دوره پایتخت های اسلامی را بر عهده داشتم که طی آن 600 زن مسلمان در این دوره از بازی ها شرکت کردند. من 2 دوره در هیئت رئیسه کمیته ملی المپیک عضویت داشتم و اینها در واقع تجربیات من در رشته المپیک کمیته ملی المپیک است. من هم سال ها در آموزش و پرورش فعال بودم و مدیرکل تربیت بدنی دختران بودم. من در حال حاضر در دانشگاه مدرس هستم.

معاون سابق وزارت ورزش و جوانان گفت: اینها فعالیت هایی است که می تواند به من کمک کند در حوزه نایب رئیسی کمیته نقش بهتری داشته باشم. هدف من کمک به ورزش در کشور است تا بتوانیم عرصه ورزش بانوان و آقایان را در فعالیت های بین المللی تقویت کنیم و با فعالیت خوبی که در عرصه ها و مجامع بین المللی داریم جایگاه های موثری را برای بانوان و آقایان کشورمان به دست آوریم. که جایگاه ورزش در کشور ما هر روز بالاتر خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید