قوانین تعطیلات کارمندان دولت در حال تهیه است/ سفر رئیس جمهور به روسیه مثمر ثمر بود

قوانین تعطیلات کارمندان دولت در حال تهیه است/ سفر رئیس جمهور به روسیه مثمر ثمر بود

روز جدید سخنگوی دولت با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به روسیه مثمر ثمر بوده است، افزود که پروتکل ها بر اساس احترام متقابل است.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت صبح امروز (سه شنبه) در نشست خبری با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن در تشریح سفر رئیس جمهور به روسیه گفت: در کنار سیاست توسعه متوازن بین المللی با کشورهای جهان و سیاست تنوع بخشی و ایجاد توازن در سیاست خارجی با اولویت کشورهای همسایه و منطقه، به دعوت «پوتین» رئیس جمهور به تاجیکستان و ترکمنستان سفر کرد.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی روسیه که روزانه بیش از 700 نفر کشته می شوند، این سفر چندان مطلوب نبود، اما هر دو طرف به دلیل برنامه ریزی کاری و جلوگیری از تاخیر در دستیابی به نتایج و اهداف مشترک، برنامه ریزی برای پیش بینی پروتکل ها داشتند. بر اساس احترام متقابل

سخنگوی دولت گفت: خدا را شکر سفر به روسیه مثمر ثمر بود و نشست رسمی در کرملین برگزار شد. علاوه بر این، نشستی در دوما برگزار شد. حضور در جلسات مختلف با فعالان دانشگاهی دانشگاه دولتی مسکو و فعالان اقتصادی روسیه و برنامه های تدارک دیده شده بی نظیر بود.

بهادری جهرمی افزود: از نظر دستاوردها و مسائل از پیش برنامه ریزی شده، دیدگاه ها بسیار نزدیک و محدوده توافقات بسیار گسترده و قابل قبول بود. محورهای اصلی این گفتگو سفرهای اقتصادی، سیاسی، دفاعی و نظامی بود و تفاهم نامه هایی نیز در این سفر امضا شد.

دیدگاهتان را بنویسید