کارنامه آیت الله صافی سرشار از خدمت صادقانه به اعتلای نظام جمهوری اسلامی است


ساعت: 13:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805469

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پرونده آیت الله صافی گلپایگانی مملو از خدمات صادقانه و تلاش خالصانه در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و معارف دینی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در پی درگذشت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید، سردار گلمرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت رئیس سازمان مستضعفین «بسیج» به شرح زیر است:

نام خدا

همه جان ها طعم مرگ را می چشند و سپس باز می گردند

هر نفسی طعم مرگ را می چشد و آنگاه به سوی ما باز می گردی.

رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: اگر عالم فقاهت بمیرد، در اسلام اسید نیست.

“سلام، من با شما صبورم.”

وفات عالم ربانی وکیل عالیقدر مرجع بصیر و یار دیرین امام و امامت آیت الله حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی رحمه الله مجاهد و از ارکان و علما نیست. حوزه علمیه کوم به تألیف و تبیین معارف دین و شریعت پرداخت و سوابق ایشان مملو از خدمات خالصانه و تلاش خالصانه در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و معارف دینی و موجب دل‌ها و قلوب همه متقیان است. مؤمنان و شاگردانش. .

اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از بسیجیان این ضایعه دردناک و غم انگیز را به حضور پربرکت حضرت بقیة الله اعظم (عج) رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) بیت افتخاری مقام معظم رهبری تقدیم می نمایم. مراجع و علمای حوزه های علمیه کشور. ، به پیروان و علاقه مندان ایشان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. از خداوند متعال علو درجات روحی و معنوی را برای ایشان و برای کسانی که صبر جمیل و اجر جزیل همراه با سلامتی و تندرستی را تجربه کرده اند خواستارم.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید