آیت الله صافی گلپایگانی قلعه اهل بیت (ع) است.


ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805451

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل:

حجت الاسلام عبدالله حسنی به فعالیت های مدنی، فرهنگی و تبلیغی آیت الله صافی گلپایگانی اشاره کرد و گفت: آیت الله صافی سنگر حرم اهل بیت(ع) و دفاع محکم و منطقی در برابر شبهات بدخواهان و بیماران است. -خواهان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالله حسنی رئیس دفاتر نمایندگی ولی فقیه استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار سبلان ما حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی به تشریح ویژگی های مرجع عالیقدر شیعه آیت الله صافی گلپایگانی پرداخت و گفت: ایشان بروجردی بودند و بیش از یک قرن از سعادت ایشان. زندگانی او در حوزه های علمیه و جهان اسلام منشأ ثمرات فراوانی بود.

وی افزود: تالیف ده ها جلد کتاب که برخی از آنها دارای بالاترین رتبه علمی هستند و تربیت صدها شاگرد ممتاز که هر یک همچون ستاره ای در آسمان علم و فضیلت می درخشند گوشه ای از خدمات علمی این دانشگاه بود. دنیای پارسا.”

حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه قلعه آیت الله صافی به قداست اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و حفاظت محکم و منطقی در برابر شبهات بدخواهان و بدخواهان مشهور است، گفت: ایشان فراگیر شده بودند. .

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: ایشان در کنار همه این فعالیت‌ها در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی نیز ایفای نقش می‌کنند و علاوه بر حامی نهضت امام خمینی (ره) به نوپایان نیز خدمت می‌کنند. نظام اسلامی جمهوری اسلامی ایران را تأسیس کرده و مسئولیت های مختلفی از جمله عضویت در مجلس خبرگان قانون اساسی و عضویت در شورای نگهبان قانون اساسی و دبیر اول آن شورا را بر عهده گرفته است.

وی گفت: فعالیت های مدنی، فرهنگی و تبلیغی در سوابق مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی به چشم می خورد که همگی حاکی از برکات فراوانی است که بیش از صد سال است وجود داشته و ایشان را مصداق یک داستان شریف می کند. “همیشه وقتی دنیا” اگر وکیلی بمیرد، نقضی از اسلام صورت می گیرد که چاره ای برای آن وجود ندارد.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید