هنرمندانی که به کن آمدند از ایران غافل شدند/کسی که با آسایش مملکت و عشق مردم پیش رفته حق سیاه نمایی ندارد.


ساعت: 14:10
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842328

پرچمدار کاروان ایران در بازی های پارالمپیک ریو 2016:

عشرت کردستانی گفت: برخی سلبریتی ها وضعیت جمهوری اسلامی ایران را تحقیر می کنند و فضای فرهنگی کشور را ملتهب می کنند؛ این در حالی است که از امکانات کشور استفاده می کنند و علیه کشورمان صحبت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عشرت کردستان در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به ترانه علیدوستی در جشنواره کن گفت: به نظر من این خیانت بزرگتر و بزرگتر از کشوری نیست که همه شرایط و زیرساخت ها را برای پیشرفت و رشد خلاقیت هنرمندان و مردم فراهم کرده است. که هنرمندان خود را دوست دارند.” آنها چنین کلماتی را در مورد کشور دوست دارند و به آنها احترام می گذارند.

پرچمدار کاروان ایران در بازی های پارالمپیک ریو در سال 2016 ادامه داد: تکریم و احترامی که در جمهوری اسلامی ایران برای هنرمندان و ورزشکاران قائل می شود با کشورهای دیگر قابل مقایسه نیست. مردمی که علیرغم همه فشارهای دشمن، بر آرمان ها و اعتقادات خود پایبند هستند و برای کشور خود ارزش قائل هستند و مردم ایرات با وجود این همه سختی ها، پای افتخاری که برای هنرمندان خود دارند، می ایستند.

دارنده مدال بازی های پاراآسیایی اندونزی گفت: گفتن این گونه سخنان اوج نادانی، خیانت مردی است که از امکانات این کشور استفاده کرد و با اراده و عشق مردم به محل رسید؛ اما او چنین حرف هایی می زند. برای منافع مادی خودش

وی افزود: اگر این مرد به جایی رسیده به خاطر همین مملکت است و با این حماقت پاهایش را خالی کرده و منفور است.

وی گفت: می توان این شرایط را با اقدامات دهه 90 مقایسه کرد که با شعرخوانی و برگزاری همایش دنیا را تکان داد و این نشان می دهد که بصیرت و درک سن و سال نیست. : این مرد به آرزوهایش رسیده و با آخرین حرف هایش خیانتش را نشان داد.

پرچمدار کاروان ایران در بازی های پارالمپیک ریو در سال 2016 تاکید کرد: فردی که با صراحت در سکوها به دنیا می آید و این گونه صحبت می کند چگونه می تواند پاسخگوی خانواده شهدا و دلی باشد که آنها را به درد آورده است؟

دارنده مدال بازی های پاراآسیایی اندونزی خاطرنشان کرد: برخی سلبریتی ها وضعیت جمهوری اسلامی ایران را تحقیر می کنند و به این ترتیب فضای فرهنگی کشور را ملتهب می کنند. این در حالی است که از امکانات کشور استفاده می کنند و علیه کشور ما صحبت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید