امروز نظام استکباری با تمام ابزارهای رسانه ای خود سعی در سیاه نمایی انقلاب اسلامی دارد


ساعت: 15:39
تاریخ انتشار: 1401/04/16
کد خبر: 1881592

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه علایق سیاسی و منافع احزاب و جناح ها از جمله عواملی است که باعث می شود تحلیل های صحیح و واقعی به افکار عمومی منتقل نشود، گفت: امروز دشمنان و نظام استکباری با همه امکانات و تجهیزات رسانه ای برای تهمت زدن به انقلاب اسلامی موثر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کوم فردا حجت الاسلام ذی النوری ظهر امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره سراسری مطبوعات مذهبی که با حضور وزیر فرهنگ و رهبری در تالار مرکزی شهر قم برگزار شد، با اشاره به اینکه امام باقر(ع) (ع) در حوزه های علمی که تنش سیاسی کمتر بود، کار تفکیک علوم بود، اظهار داشت: اهل بیت (ع) دین را حفظ کردند و با این فشار و سختی به ما رساندند.
وی ادامه داد: امروز وظیفه همه نهادها و سازمان هاست که برای حفظ این مدرسه علمیه تلاش کنند و یکی از این نهادها صنف مطبوعات است.
نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه امروز مطبوعات نیز در فضای مجازی فعالیت می کنند، گفت: امروز در نشریات مجازی ممیزی وجود ندارد. امروزه هیچ کنترلی روی نشریات مجازی وجود ندارد و گاهی اوقات روی کاغذ کار می کند.
وی بیان کرد: هر نشریه ای به صرف اینکه رسانه یا بستر اطلاع رسانی است از نظر شرعی و اخلاقی ارزش ذاتی ندارد و لازم است نشریات تعهداتی داشته باشند تا افکار عمومی و مردم را گمراه نکنند.
حجت الاسلام ذالونوری با اشاره به اهمیت غذای فرهنگی و فکری برای جامعه ادامه داد: بر اساس آموزه ها و آموزه های دینی گمراه کردن انسان به معنای کشتن او و هدایت انسان به معنای زنده کردن اوست.
وی خاطرنشان کرد: امروز در فضای مجازی کنترلی بر خوراک فکری وجود ندارد و همین مشکل گاهی در مطبوعات به دلیل دعواهای سیاسی و جناحی احساس می شود که مانع از رساندن اخبار پاک به مردم می شود.
نماینده مردان قم در مجلس برخی از اتفاقات مطبوعاتی را خوشایند دانست و گفت: شور سیاسی و منافع حزبی و جناحی از عواملی است که اخبار و تحلیل ها را درست و منطبق با واقعیت می کند. به جامعه منتقل نمی شود.
وی تصریح کرد: گاه مشاهده می شود که برخی افراد بدون داشتن درک صحیح از مفاهیم دینی به تغذیه معنوی و فکری می پردازند.
حجت الاسلام ذوالنوری با تاکید بر اینکه در دنیای امروز کار مطبوعات فقط خبررسانی نیست، اظهار کرد: امروز دشمنان و نظام استکباری با تمام امکانات و تجهیزات رسانه ای برای اخاذی انقلاب اسلامی تلاش می کنند. ، نظام استکباری با امکانات گسترده اش در جنگ، تمار عیاری جای خوب و بد را برعکس می کند و باطل را درست و درست را باطل جلوه می دهد.
وی با اشاره به تفاوت اساسی انقلاب اسلامی با تمدن نوین غرب گفت: اما در حوزه فرهنگ و اقتصاد رویکرد و سیاست مدونی نداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید