انقلاب اسلامی سلطه نظام استکباری را بر هم زد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سید کاسم قریشی جانشین بسیج مستضعفین در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شازند با اشاره به دوران دفاع مقدس اظهار داشت: دنیای استکبار با تمام توان از رژیم بعث عراق حمایت کرده است.

وی افزود: در دوره های مختلف استکبار و سلطه به طرق مختلف از جمله جنگ های گسترده با بهانه های مختلف از جمله مبارزه با تروریسم جان مردم بیگناه را گرفتند و یا سرمایه را از آنها ربودند که این روش معمول است. از نظام سرمایه.» این ماهیت هژمونیک آنهاست.

سردار قریشی با بیان اینکه در دوره قبل از انقلاب اسلامی، سلطه بر کشور ما به صورت سلطه غیرمستقیم بود، افزود: این اوج وابستگی به نظام سلطه بود.

معاون امور مستضعفین سازمان بسیج مستضعفین گفت: وابستگی بیرونی در بخش های مختلف از جمله فناوری با عدم انتقال مواجه بود بنابراین مهندسان ما برای کوچکترین مشکلات باید منتظر حضور کارشناسان خارجی بودند.

وی گفت: امروز انقلاب اسلامی هژمونی نظام استکباری را در هم شکسته است، لذا امروزه دانشمندان و اندیشمندان به عنوان پدیدآورندگان اندیشه های خود و به واسطه تفکر ناب امام خمینی (ره) به عنوان یکی از نیروهای علمی جهان شناخته می شوند. انقلاب اسلامی

سردار قریشی عزت و آزادی یک ملت را ناشی از میل و توانایی دانست و گفت: پیشرفت های امروز کشور در عرصه های مختلف از جمله علم، صنایع نظامی، پزشکی و… به خاطر همین اراده که همان روحیه است «مقاومت در آزادی خرمشهر است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهدای دفاع مقدس به ویژه عملیات بیت المقدس ثابت کردند که اگر بخواهید با اتکال به قدرت الهی با نیروهای خالی مقابله کنید قطعاً پیروزی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید