انقلاب اسلامی نگاه استکباری به نظام سلطه را زیر و رو کرد


ساعت: 11:03
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902090

نظری با بیان اینکه انقلاب نگاه استکباری به نظام سلطه را واژگون کرد، گفت: ایران پناهگاه مستضعفان جهان است که نشان از اقتدار کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی نظری در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: اگر بخواهیم اقتدار یک کشور را در ابعاد مختلف تحلیل و سنجش کنیم، یک راه این است که بدانیم دشمنان و نظام حاکم چقدر برای آن هزینه می کنند و چقدر رسانه ها برای آن هزینه می کنند. امپراتوری برای آن هزینه می کند.کشور می پردازد و علیه او توطئه می کند.

وی افزود: امروز ایران سرافراز تنها کشوری است که توانسته است در مقابل کل نظام سلطه صهیونیستی و امپراتوری خطرناک رسانه ای، نظام سلطه ای که مدام توطئه می کند، بایستد و از اینجا می توان فهمید که ایران چقدر قدرتمند است. در عرصه بین الملل قوی و کارآمد است، ایران که در ابعاد مختلف پیشرفت کرده و قدرتمند شده است، بنابراین از نظر استقلال کشوری است که خودش تصمیم می گیرد و مردم و دولت در کشور از یک جنس هستند. .

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه ایران امروز پناه مستضعفان است، تصریح کرد: ایران پناهگاه کسانی است که دنیای سلطه برای بردگی می کشد و اگر به دنیا نگاه کنید و این سوال را مطرح کنید که امید کدام کشور است. به مظلوم جهان قطعا ایران نشان داده می شود و این نشان دهنده قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

نظری گفت: مستکبران از دیدگاه قرآن کریم کسانی هستند که سعی می کنند دیگران را ضعیفتر از خود جلوه دهند و ناتوان می مانند و همه از آنها اطاعت می کنند. خط صفر کشیده است و امروز دنیا تحت تأثیر پیام های انقلاب شکوهمند اسلامی به این درجه از شعور برای دفاع از خود در برابر ظالمان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه هرچه گستره نظام اسلامی در جهان بیشتر شود، فشار، خشم و خشم دشمن بیشتر می شود، گفت: البته خداوند به پیامبر اسلام (ص) درباره دشمنان گفته است. قل متوا بغایضکم» پس هر چه بیشتر خشمگین می شوند نشان قدرت ایران قوی و مقتدر است و محدودیت دایره قدرت دشمن را نشان می دهد.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: داعش توسط خودشان به عنوان وسیله ای برای تجزیه کشورهای اسلامی ایجاد شد و این گروه تروریستی مانند درختی شیطانی بود که آن را پرورش دادند و با تلاش مدافعان حرم و شهید سلیمانی نابود شد. نجاست دائمی و ناپایدار است، «و مَثَلِ لِلَّمِ الصَّلِمَةِ الْمُسْرِئِینَةِ الْأَرْضِ مِنَ الْأَرْضِ، و هر چه در این راه خرج کرده اند، نقششان از بین رفته است، به همین دلیل. برای نشان دادن خشم تصمیم گرفتند شهادت سردار سلیمانی را با این تصور که شکستشان جبران شود، به تو ببرند، غافل از اینکه خون شهید سلیمانی و یارانش همان کلمه خیر است که ثمره آن بود. فراگیر و فراگیر و فراتر از زمان و از سلیمانی مکتبی زاده شد و شهادتش جریان یافت. بِإِذْنِ رَبِّهَا وَ یَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُونَ».

نظری خاطرنشان کرد: امروز نظام سلطه و استکبار در اسارت و در چنگال جهل و ظلمت خودخواهی، غارت، غصب، کودک کشی، خونریزی و توطئه علیه ملت های مستضعف است و البته این سنت لایتغیر خداوند است که توطئه گران اسیر حیله گری و نیرنگ هستند. و فتنه انگیزی خود خواهند شد «اسْتِکْبَارًا فىِ الْأَرْضِ وَ مَکْرَ السَّیىّ‏ِ وَ لَا یحَِیقُ الْمَکْرُ السَّیئّ‏ إِلَّا بِأَهْلِهِ فَهَلْ یَنظُرُونَ إِلَّا سُنَّتَ الْأَوَّلِینَ فَلَن تجَدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَبْدِیلًا وَ لَن تجَدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تحَوِیلاً»و دشمن توطئه و برنامه ریزی می کند که شاید جلوگیری از گسترش اسلام ناب محمدی و صدای انقلاب اسلامی با قیام و ایجاد هرج و مرج و آشفتگی و دامن زدن به تفرقه و احساسات دو قطبی در جامعه و ایجاد احساسات.

وی بیان کرد: امروز دشمن با تمام توان رسانه ای سخت و نرم خود به میدان می آید تا جلوی حرکت به سوی تمدن را بگیرد، اما ایران اسلامی، سربلند و سرافراز با اتکا به لطف بیکران خداوند و بصیرت عالمان است. مردم به ویژه نوجوانان و جوانان. و شاگردان وارسته و بیدار، به فرمان رهبری حکیم، حکیم، زمان شناس، مبتکر و شجاع، چراغ ترقی و تعالی هر چه بیشتر و روشن تر است. و حق دائمی است و باطل پوچ و زودگذر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید