انقلاب اسلامی نظام استکباری جهان را در هم شکست


ساعت: 21:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806869

رئیس نهاد پیشرو در دانشگاه های کشور با بیان اینکه دانشگاه آرمانی موتور محرک کشور در گام دوم انقلاب بود، به تشریح دستاوردهای گام اول انقلاب پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی ایران استکبار جهانی را در هم شکست. سفارش.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما ، حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور در اولین همایش ملی دانشگاه آرمانی در گام دوم انقلاب که ظهر امروز برگزار شد، حضور یافت. در تالار بینش دانشگاه محقق اردبیلی. وی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: همایش ملی دانشگاه آرمانی در گام دوم انقلاب که به همت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، کار ارزشمندی است که استان اردبیل برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در جامعه علمی کشور گام برداشته است.

وی سختی ها و مشکلات کشور را قبل از انقلاب اسلامی یادآور شد و گفت: جامعه ما یکی از معضلاتی است که ظلم و ستم کشور با بصیرت بالا، رهبری امام خمینی (ره) و مبارزه مردم با رژیم استکباری زمان به وجود آمده است. مسیر رسیدن به کمال

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور موفقیت گام اول انقلاب اسلامی را برگرفته از بیانات گام دوم رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: رسیدن به قله های پیشرفت و تعالی.

وی در ادامه با بیان اینکه نقش انقلاب اسلامی در تربیت ملت ها در طول زمان بیش از پیش آشکار شده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران جرقه نظم نوین جهانی را زده است که با استکبار برای تامین منافع آمریکا و منافع آمریکا ایجاد شده است. متحدانشان. «او در دنیا در خطر بود.

حجت الاسلام رستمی مجاهدت های علمای دین در این زمینه را یادآور شد و گفت: علمای شیعه محور اصلی مبارزه با استکبار و طاغوت در جهان هستند.

وی به نقش آذربایجان در تعالی سرزمین های اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم آذربایجان اعم از آذربایجان کنونی ایران و بخش هایی از کشورمان در سال های اخیر دارای هویت واحد مذهبی و ملی بوده و گام های مهمی برای رهایی از ظلم گذشته برداشته اند. حذف شد.

این مبلغ اسلامی به نقش صفویان در ایجاد کانون تشیع در کشور اشاره کرد و گفت: صفویان در آن زمان تأثیرات فرامنطقه ای داشتند بنابراین با اتحاد ایران از کیان ایران بزرگ دفاع کردند.

وی افزود: با سقوط صفویه شاهد افول ارکان جامعه بوده ایم.

حجت الاسلام رستمی به دوران پهلوی نیز اشاره کرد و گفت: با روی کار آمدن قاجار و تداوم یهوه، غرب بر جامعه ما مسلط شده و تهاجم انگلیسی ها آغاز می شود.

وی گفت: انقلاب اسلامی فرصتی برای بازگشت به شکوه و اقتدار گذشته مبتنی بر اسلام بود. وی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی با احیای تمدن نوین اسلامی، جایگاه رفیع ایران در جهان تقویت و تثبیت می شود.

وی پرداختن به مشکلات جامعه و رفع مشکلات کشور را رسالت دانشگاه خواند و گفت: تعهد در کنار تخصص، رسالت اصلی دانشگاه ایده آل است.

حجت الاسلام رستمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی 7 محور را مشخص کرده اند که همگی دانشگاه ها را هدف قرار داده اند، تصریح کرد: دانشگاه ایده آل ماموریت های مهمی برای تحقق اهداف بیانیه دوم دارد. گام انقلاب اسلامی، موتوری باشد که کشور را به این اهداف برساند.

وی گفت: دانشگاه آرمانی دانشگاهی است که پیشرو علمی و پیشگام در تربیت نیروهای مورد نیاز انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ج

دیدگاهتان را بنویسید