انقلاب اسلامی در رویارویی نهایی با ابرقدرت های استکباری / نظام رتبه بندی معلمان از فروردین اجرا می شود


ساعت: 22:12
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844286

حاجی بابایی گفت: امروز انقلاب اسلامی از گذرگاهی می گذرد که پس از آن بسیاری از مشکلات و معضلات حل می شود و این همراهی ملت ایران با ابرقدرت های استکباری است که تعیین تکلیف می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی امشب در جمع مردم مه ولات خراسان رضوی گفت: به همین دلیل امروز ملت ایران گام هایی را برمی دارد که من برداشته ام، قطعا قدم ها سخت و طاقت فرسا است.

وی افزود: امروز بزرگترین جنایت ملت ایران از دید دشمنان مکتب عاشورا است. بر این اساس، انقلاب اسلامی از گذرگاهی می گذرد که بسیاری از مشکلات را حل می کند و ملت ایران را با ابرقدرت های استکباری هدایت می کند.»

حاجی بابایی گفت: جبهه استکبار تمام توان خود را به کار می گیرد تا مردم را در شرایط سخت قرار دهد و دست ملت را بالا بگیرد و بگوید ما اشتباه کردیم، بنابراین هنگام برنامه ریزی در ماهواره و شبکه های اجتماعی می خواهد قدمی بردارد. به مردم اشاره کنیم که ملت ایران اشتباه کرده و دیگر به درد نمی خورد و خدای ناکرده آن روز هر گوشه کشور دست کسی باشد و نه تنها امنیت بلکه همه چیز کشور ناامن شود.

وی افزود: دشمنان ملت ایران به هر درجه ای راه را برای هدایت مردم در برابر آرمان های انقلاب هموار کردند، اما ملت با همه سختی ها بیشتر در مسیر آرمان های انقلاب بود. انقلاب و نظام».

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دشمن آنقدر به ما فشار اقتصادی وارد کرده که به جای فروش 2.5 میلیون بشکه نفت، نتوانستیم 500 هزار بشکه بفروشیم.

وی افزود: دولت در سال گذشته تمامی 4200 ارز را برای واردات سویا و کره و کالاهای اساسی پرداخت کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: 4 هزار و 200 ارز برای مردم حذف نشده است اما برای دولت اگر امسال مانند سال گذشته ادامه پیدا کند، برای آینده کار دیگری نمی توان کرد.

حاجی بابای گفت: امسال پیش بینی می کنیم 30 میلیارد دلار نفت بفروشیم و تا یک میلیون و 400 هزار بشکه و حتی بیشتر صادر کنیم. ما به دولت گفتیم که در سال 1401 یک دلار قابل برداشت نیست.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: 330 هزار میلیارد تن دولت به دولت داده ایم و گفته ایم از سال گذشته قیمت ها افزایش پیدا نکند، دولت با تمام توان وارد می شود و مجلس حمایت می کند، وجود دارد. فشار قوی بر تفسیرهای دولتی بازگشت حمل و نقل ریلی.

حاجی بابای گفت: پارسال 13 میلیون تن آرد خریداری شد که 5 میلیون تن آن با ارز 4200 از کشورهای آمریکای جنوبی و از پول مردم وارد شد و همین 5 میلیون تن به خارج از کشور وارد شد.

وی گفت: برای 150 میلیون نفر در منطقه خلیج فارس آرد و روغن تهیه می کنیم زیرا آرد و روغن ما با ارز 4200 وارد شده و به کشورهای دیگر قاچاق می شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث حذف 4200 محدودیتی در توزیع نان نخواهیم داشت، این روشی که دولت به صورت آزمایشی انجام می دهد خوب است. روش. مردم نان را به قیمت فعلی می خرند. «و دیگر نیازی به واردات حتی یک دلار آرد ندارید.

وی تصریح کرد: سال گذشته 6 میلیون نفر در کشور بیمه نداشتند که با مصوبه مجلس 6 هزار میلیارد تن برای بیمه این افراد اختصاص یافت و تاکنون 3 میلیون نفر بیمه شده اند.

حاجی بابایی گفت: نمی گویند کار خیر مجلس قانون نظام طبقه بندی معلمان است و ما 38 هزار میلیارد تن برای اجرای آن مصوب کرده ایم و باید از هر تاریخ و از فروردین و خط قرمز اعمال شود. مردم و معیشتشان در مجلس است.»

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت امسال یک ریال کسری بودجه ندارد و در همین شرایط ۱۵ هزار میلیارد تن برای همسان سازی بازنشستگان و ۹۰ هزار میلیارد برای تامین اجتماعی و همسان سازی حقوق مصوب شده است. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید