وزارت آموزش و پرورش: طرح رتبه بندی از هفته آینده اجرا می شود/ کلیه مطالبات معلمان در حوزه رتبه بندی یکجا پرداخت می شود.

وزارت آموزش و پرورش: طرح رتبه بندی از هفته آینده اجرا می شود/ کلیه مطالبات معلمان در حوزه رتبه بندی یکجا پرداخت می شود.

روز جدید سخنگوی وزارت آموزش و پرورش طرح رتبه بندی را یکی از محرک های تحول دانست که در سند پیشینه در نظر گرفته شد اما اجرایی نشد و گفت: فردا جلسه نهایی شیوه نامه طرح رتبه بندی برگزار می شود و این طرح انجام می شود. تا این هفته و هفته آینده اجرا می شود.

صادق ستاری فر سخنگوی وزارت آموزش و پرورش عصر امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی فرهنگیان در اصفهان اظهار داشت: خوشحالم که این مسابقات پس از 14 سال از سر گرفته شده و دیدیم که این موضوع نتیجه مستقیم است. حمایت وزیر آموزش و پرورش

وی میزبانی اصفهان از این مسابقات را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: این مسابقات باعث نشاط و نشاط جامعه فرهنگی می شود، مهمترین سرمایه هر کشوری نیروی انسانی است که می تواند زمینه ساز پیشرفت کشور در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی و به ویژه باشد. زمینه های آموزشی..

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه معلم مهمترین رکن تحول کشور است، ادامه داد: معلم محور تحول در سند اساسی تحول بنیادین آموزش و پرورش است و به این ترتیب معلم جدید می تواند علمی باشد. و موتور ادبی

ستاری فر با بیان اینکه مسابقات فرهنگی ورزشی را در سطوح مختلف آغاز کرده ایم و راه زیادی در پیش داریم، تصریح کرد: این مسابقات موتور محرکه ورزش دانش آموزی است زیرا هر چه در حوزه ورزش فرهنگی سرمایه گذاری کنیم به دانش آموز نیز سرایت می کند. ورزش سفیران ورزش مدارس نیز می توانند ورزشکارانی باشند که به مرحله کشوری راه یافته اند.

وی با یادآوری اینکه در حال برنامه ریزی پروژه هر معلم یک مربی ورزشی هستیم، گفت: هر معلمی می تواند مربی ورزش دانش آموزی و استعدادیاب باشد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی نیز به دنبال نظام ورزشی فرهنگیان هستیم تا بتوانیم شور و نشاطی را که موجب تحول و تقویت بیشتر مسابقات دانش آموزی می شود، دنبال کنیم، البته جدا از برگزاری مسابقات ورزشی، آموزشی و سؤالات فرهنگی نیز گنجانده شده است، هدف ما این است.

ستاری فر در خصوص طرح ارزشیابی معلمان با بیان اینکه صدای شما را در این زمینه شنیدم، اظهار داشت: از سال 84 بحث رتبه بندی در دست بررسی بود اما به دلایلی اجرا نشد تا اینکه در برنامه های تبلیغاتی ریاست جمهوری مطرح شد و فرهنگی تلقی شد. درست.

وی خاطرنشان کرد: رتبه بندی یکی از عوامل تغییر است که در سند اصلی پیش بینی شده بود اما اجرایی نشده است و این هفته و هفته آینده اجرا می شود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: هماهنگی های لازم با سازمان برنامه و بودجه انجام شده و تمامی مطالبات معلمان در حوزه طبقه بندی به صورت یکجا پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید