صادرات دام رایگان/ پرداخت کلیه مطالبات تولیدکنندگان گندم تا هفته آینده


ساعت: 13:51
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894362

سید جواد ساداتی نژاد با بیان اینکه دستورالعمل صادرات دام به استان ها ابلاغ شده است، گفت: صادرات دام آزاد است و برنامه ای برای ممنوعیت صادرات وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی امروز در مراسم افتتاح طرح های کشاورزی در جمع خبرنگاران گفت: رویکرد وزارت جهاد کشاورزی حمایت از صنعت دامپروری است.



ساداتی نژاد افزود: از اهرم تخصیص تعرفه بر صادرات برای مدیریت صادرات دام زنده استفاده می کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه هدف ما تولید صیفی جات در گلخانه است، گفت: با این هدف در تلاش هستیم تا عرصه های باز را به کشت غلات و محصولات استراتژیک اختصاص دهیم.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در 8 سال گذشته صنعت گلخانه ای در کشور رشد کرده است، افزود: تاکنون 440 میلیارد تومان در این بخش هزینه شده است و برنامه سرمایه گذاری 4200 میلیارد تومانی در این بخش است.

وی خاطرنشان کرد: زمین مورد نیاز برای احداث گلخانه به صورت اقساطی در اختیار فعالان این حوزه قرار می گیرد.

ساداتی نژاد در بخشی دیگر از سخنان خود از اختصاص 430 میلیارد ریال برای سرمایه گذاری در حوزه آبخیزداری خراسان شمالی خبر داد.

وی تحویل گندم به سیلوهای خراسان شمالی در سال گذشته را 500 برابر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 93 درصد از مطالبات گندمکاران خراسان شمالی پرداخت شده است و تا هفته آینده تمامی مطالبات گندم کاران در این استان انجام می شود. استان و کل کشور آباد می شود.

به گزارش عصرترک، سیجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی امروز به منظور افتتاح و راه اندازی 8 کارخانه کشاورزی، دامپروری و گیاهان دارویی به خراسان شمالی سفر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید