مطالبات تولیدکنندگان گندم استان مرکزی تا 7 تیرماه پرداخت شد/ گاوهای مازاد صادر می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی که به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در سفر هیات دولت به استان در استان مرکزی در حاشیه بازدید از خانه ملی به شهرستان دیلیجان سفر کرد. شهرستان دیلیجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه کشاورزی بیش از 2 هزار میلیارد تومان این سفر اعتباری در نظر گرفته شده است، گفت: بخشی از این اعتبار در بحث آبیاری نوین، حمایت از توسعه گیاهان دارویی، احیای قنوات و حوضه های ذخیره آب، حمایت از عشایر در روستاها و بخش های مختلف بخش کشاورزی.

وی افزود: همچنین در زمینه اسناد اراضی و در زمینه زیرساخت های دهکده کشاورزی وسایلی برای ایجاد تحول در کشاورزی این منطقه دیده می شود.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به پرداخت مطالبات گندم کاران استان مرکزی تا 7 تیرماه اظهار داشت: پرداخت مطالبات استان های مختلف را در هفته آینده ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: در بحث حمایت از دام و دام و طیور با دستور رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور و جلسه ای که با تشکل های دام و طیور صورت گرفت امیدواریم خرید تضمینی مرغ داشته باشیم. تخم مرغ و گوشت قرمز از هفته آینده . بیایید جلوتر برویم.

ساداتی نژاد به مصوبه ستاد تنظیم بازار درباره موضوع صادرات دام اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این راستا از اول هفته آینده در این زمینه برنامه ریزی خواهیم کرد تا بتوانیم دام مازاد را صادر کنیم.

وی افزود: سایر مسائل دامداران و مرغداران در ستاد تنظیم بازار لحاظ می شود تا بتوانیم از این حوزه حمایت کرده و به درخواست های آنها رسیدگی کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تلاش دولت این است که بتوانیم از حوزه تولید در صنایع غذایی به ویژه دام و طیور حمایت کنیم و با کمک تشکل ها این کار را ادامه خواهیم داد.

وی گفت: در این سفر به عنوان نماینده رئیس جمهور مطالبات مردم، مسئولان و نمایندگان مجلس شهرستان دیلیجان را در شورای اداری استان که با حضور رئیس جمهور برگزار می شود ارائه و جمع بندی خواهیم کرد. “

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید