تمدید سهمیه قیر رایگان / وزارت آموزش و پرورش برای همکاری لازم در طرح رتبه بندی معلمان


ساعت: 12:20
تاریخ انتشار: 91/01/26
کد خبر: 1822102

نایب رئیس مجلس گفت: تسریع در اجرای پروژه راه آهن اردبیل به عنوان مهمترین پروژه ها و مطالبات مردم در دستور کار قرار دارد و در این راستا اتصال راه آهن استان به راه آهن بین المللی یکی از اصلی ترین آنها است. اولویت های. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی نق زاد نایب رئیس مجلس در جمع خبرنگاران گفت: اهمیت مطالبات مردم استان در زمینه پروژه های مهم و عمرانی بسیار مهم است و در این راستا تسریع در اجرای پروژه راه آهن اردبیل بسیار حائز اهمیت است. مهم‌ترین پروژه‌ها در دستور کار قرار دارند.» در این راستا، اتصال راه‌آهن استان به راه‌آهن بین‌المللی یکی از اولویت‌های اصلی است.

وی گفت: انتظار می رود وزارت راه و شهرسازی به تعهدات خود عمل کرده و برای تکمیل این پروژه اقدام کند. راه اندازی خط ریلی و اتصال آن به پارس آباد و سپس به چند کشور دیگر در دستور کار قرار دارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی معلمان ادامه داد: گام آخر در طرح رتبه بندی معلمان حائز اهمیت است و در اصلاح آن لحاظ می شود. انتظار داریم با همکاری مجمع و وزارتخانه هرچه زودتر شاهد اجرایی شدن آن باشیم.«آموزش و پرورش نیز باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد تا معلمان بتوانند از مزایای این طرح بهره ببرند.

نق زاد افزود: سهمیه قیر رایگان امسال نیز مانند سال گذشته تمدید شد. پیگیری‌های مکرر در این زمینه انجام شده و با توجه به اینکه سال گذشته سهمیه استان‌ها از فصل کار به استان‌ها اختصاص داده شد، در تلاش هستیم تا قیر و حواله‌های رایگان در این حوزه ارائه شود. پروژه های توسعه

وی بیان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در استان ایجاد امکان پرواز اول صبح و اواخر عصر است که برای رفع مشکلات استان و اولین و آخرین پرواز در اردبیل بسیار مهم خواهد بود. استان به تهران امکان پذیر می شود.«این یکی از الزامات مهم سرمایه گذاران، کارآفرینان و مدیران دانشگاه است.

نق زاد یکی دیگر از برنامه های مهم استان را محورهای مواصلاتی چهار خطه در استان عنوان کرد و افزود: پیگیری های مجلس در این زمینه ادامه دارد و پیش بینی می شود در سال جاری تعداد زیادی از درخواست ها رفع شود. امیدواریم تلاش های لازم در این زمینه در استان جدی گرفته شود.»

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: امسال امیدواریم وزارت راه و شهرسازی به وعده خود مبنی بر تکمیل و راه اندازی راه آهن اردبیل – میانه عمل کند و از سوی دیگر با همکاری و همکاری سریع آغاز شود. مشارکت راه آهن اردبیل – پارس آباد.

نق زاد به راه اندازی هواپیمای پایه در اردبیل با استقرار شبانه در فرودگاه اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: اگر چنین هواپیمایی در اردبیل داشته باشیم به راحتی می توانیم صبح ها از اردبیل به تهران و برگردیم و تا دیر وقت به مدیران، سرمایه گذاران پرواز کنیم. ، اساتید و متخصصان دانشگاه کارهای روزمره خود را با سفر هوایی انجام دهند.

وی افزود: تلاش ما بر این است که زیرساخت های عمرانی در استان به گونه ای فراهم شود که ساکنان بتوانند شایسته ترین خدمات را دریافت کنند و رضایت داشته باشند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از مسئولان استانی خواست از ابتدای سال نسبت به جذب منابع ملی برای اجرا و تکمیل اکثر پروژه های عمرانی و زیربنایی اقدام لازم را انجام دهند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید