تمدید مهلت بارگذاری مدارک معلمان آموزش و پرورش در سامانه رتبه بندی معلمان

تمدید مهلت بارگذاری مدارک معلمان آموزش و پرورش در سامانه رتبه بندی معلمان

در متن این پیام آمده است: با توجه به درخواست تعداد زیادی از همکاران که به دلیل رفت و آمد و یا مشکلاتی از جمله عدم دسترسی به مدارک، موفق به ثبت نام و بارگذاری کامل مدارک در سامانه سنجش معلم rtb.medu.ir در محدوده مهلت ثبت نام (بدون قید کد ملی) تا پایان روز یکشنبه 29 شهریور ماه تمدید می شود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: همکارانی که ثبت نام نهایی خود را انجام داده اند اما قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند می توانند در بازه زمانی تمدید شده مجددا اطلاعات خود را اضافه یا حذف کنند.

این پیام می افزاید: برای رفاه حال همکارانی که امکانات سخت افزاری کافی برای تهیه تصاویر سند و بارگذاری آن را ندارند، مدیران باید امکانات مدرسه را در اختیار همکاران قرار دهند.

آیین نامه رتبه بندی معلمان پس از چندین سال مطالبه گری فرهنگیان در دولت سیزدهم 21 تیرماه امسال ابلاغ شد. این مصوبه در 24 مرداد ماه سال جاری پس از رفع ایرادات مطرح شده در کمیسیون تلفیق مجلس نهایی شد.

وزیر آموزش و پرورش 31 مرداد ماه اعلام کرد که سایت سامانه سنجش معلم rtb.medu.ir از امروز باز است و همکاران می توانند به صورت آزمایشی کار خود را انجام دهند اما این سامانه از 5 مرداد ماه به صورت رسمی فعال می شود.

همچنین یوسف نوری 3 مرداد اعلام کرد: دولت با تلاش بی وقفه نظام رتبه بندی را معرفی کرده و در این راستا به زودی مبالغی به حساب معلمان مشمول طرح واریز می شود.
بر اساس اعلام وزیر آموزش و پرورش حدود 810 هزار معلم در رتبه بندی فرهنگیان قرار می گیرند.

همچنین معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش ۸ مرداد به خبرنگار ایرنا گفت: رتبه بندی معلمان به مرحله پرداخت رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید