اعتراض معلمان به بارگذاری اجباری مدارک رتبه بندی معلمان

اعتراض معلمان به بارگذاری اجباری مدارک رتبه بندی معلمان

ارزشیابی معلمان وارد مرحله اجرا شده و سامانه سنجش معلم rtb.medu.ir فعال است و طبق زمان بندی اعلام شده معلمان باید اطلاعات خود را در سامانه رتبه بندی rtb.medu.ir بارگذاری کنند.

کلیه معلمانی که در ردیف کارکنان خود از کلماتی معادل «معلم، معلم، معلم، هنرآموز، معلم فعالیت های آموزشی و غیره» استفاده می کنند، می توانند وارد سایت شده و فرم ها را پر کنند.

اوراق و مدارک باید در تاریخ 31 شهریور 1400 به پایان برسد و سیستم به طور خودکار تاریخ های بعد از آن را قبول نمی کند. نام کاربری سیستم، کد کشور و رمز عبور سیستم همان رمز عبور سیستم پروفایل است.

بر اساس ضوابط طبقه بندی معلمان، کارمندان فاقد کد شناسایی استخدامی مصوب سازمان اداری و کار کشور، کارمندان منصوب یا منتقل شده به سایر دستگاه های اجرایی (با حفظ پست سازمانی یا بدون آن)، کارمندان منصوب به مدارس غیردولتی (با به استثنای مدیران و معاونین تحصیلی و پذیرفته شده حقوق دریافتی)، نیروهای مازاد یا در اختیار آموزشگاه، کلیه حقوق بگیران از بیش از یک صندوق، افراد مرخصی بدون حقوق، انتقالی به دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی و مردم. اختصاص داده شده به مطالعه آنها رتبه بندی نشده اند.

موضوع رتبه بندی معلمان مهر آفرین نیز حل شده و با شرکت در آزمون داخلی که در مهرماه برگزار می شود، رتبه بندی خواهند شد.

بر اساس اطلاعیه کارگروه ارزشیابی معلم، امکان بارگذاری مدارک در سامانه سنجش معلم تا پایان روز جمعه 4 شهریور ماه 1401 تمدید شد، همچنین افرادی که ثبت نام خود را به پایان رسانده اند اما قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند می توانند اضافه کنند. یا اطلاعات آنها را در مدت زمان طولانی دوباره حذف کنید.

اعتراض معلمان به بارگذاری اجباری مدارک

البته برخی از معلمان به اجبار بارگذاری مدارک در سیستم اعتراض دارند. می گویند: تمامی مدارک فرهنگیان و مستمری بگیران در ادارات کار موجود است، عناوین همکاران بالای 20 سال سابقه خدمت نیز مشخص است و مدارک و مدارک برای اخذ این عناوین ارائه می شود و اکثر فرهنگیان مجرب. شانسی برای ارتقاء به رتبه بالاتر ندارند، بنابراین ارتقاء هر درجه ای در سیستم رتبه بندی برخلاف جامعه فرهنگی است.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر فردی اصلا تمایلی به آپلود مدارک نداشته باشد در رتبه بندی طبیعی است که او را وارد نکنند، البته در کمیسیون حسابرسی این موضوع را حل خواهیم کرد، ممکن است. که فلانی مدارکی را آپلود نکرده است، اما بر اساس همان اسنادی که از ایشان داریم و در دسترس است، ارزیابی می کنیم و البته آن پیشنهاد را می دهم و باید بررسی شود تا در مورد آن نظر بدهند. در کمیته حسابرسی

ارزیابی کار دانشگاهی، اداری و تجربی با 30 درصد امتیاز. ارزیابی کلی دانش، درک و مهارت آموزش و پرورش در ابعاد صلاحیت عمومی، تخصصی و حرفه ای با 40 درصد امتیاز و ارزشیابی حرفه ای و تخصصی با 30 درصد امتیاز در رتبه بندی معلمان لحاظ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید