مربیان مشمول قانون ارزشیابی معلمان باید مدارک خود را در سایت مربوطه بارگذاری کنند


ساعت: 11:18
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894318

فردین یاوری گفت: معلمان مشمول قانون ارزشیابی معلمان با مراجعه به سایت مربوطه مدارک خود را بارگذاری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فردین یاوری در گفت و گو با خبرنگار مرصاد نیوز با بیان اینکه اجرای قانون ارزشیابی معلمان ادامه دارد، گفت: معلمان مشمول قانون ارزشیابی معلمان باید به سایت مربوطه مراجعه و مدارک خود را بارگذاری کنند و رتبه آنها مشخص می شود. ظرف مدت یک ماه تصمیمات آنها توسط اداره فعالیت اداری برای اقدامات بعدی صادر خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: معلمان پس از اعلام رتبه بندی می توانند اعتراض خود را اعلام کنند در غیر این صورت تصمیمات آنان به اداره جذب ابلاغ می شود.

یاوری تصریح کرد: همچنین معلمانی که نسبت به مابه التفاوت مبالغ واریز شده به حساب خود تردید دارند می توانند با احکام استخدامی 1400 و 1401 با اداره کل آموزش و پرورش استان و یا هر یک از ادارات امور مالی تماس بگیرند و به بخش یا شهرستان مراجعه کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: قانون ارزشیابی معلمان تنها به معیشت معلمان مربوط نمی شود.

یاوری هدف از اجرای قانون ارزشیابی معلمان را تحقق منویات مقام معظم رهبری در امور تربیتی، تربیت انسان کامل و چندوجهی، تحقق سند اساسی و حذف هشت ساله می داند. ضعف دولت قبل به دلیل تعلیق اجرای سند اصلی.

وی افزود: تک تک اعضای هیأت علمی که دوره تصدی آنها دانشگاهی است و به عنوان معلم منصوب می شوند بدون توجه به سمت سازمانی که در حال حاضر دارند مشمول طرح ارزشیابی معلمان می شوند.

یاوری تصریح کرد: فرهنگیان شاغل در ادارات اداری آموزش و پرورش در حال حاضر مشمول اجرای قانون ارزشیابی معلمان نیستند و زحمات آنان از طرق دیگری جبران می شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه حدود 22 هزار معلم مشمول طرح ارزشیابی معلمان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید