محدودیتی برای عرضه قیر رایگان وجود ندارد/ روستاییان صرف نظر از اینکه چه میزان زیرساخت در جاده های روستا انجام می دهند قیر رایگان دریافت خواهند کرد.


ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897100

یاوری با بیان اینکه محدودیتی برای تهیه قیر رایگان برای روسازی راه های روستایی نداریم، گفت: قیر رایگان بدون توجه به میزان زیرساخت راه روستایی در اختیار روستاییان قرار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مسعود یاوری فرماندار خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس; وی با اشاره به اینکه دولت توجه ویژه ای به عمران و آبادانی شهرها و روستاها دارد و این می تواند کمک شایانی به شهرها کند، گفت: به همین دلیل محدودیتی برای تهیه قیر رایگان برای روسازی روستاها نداریم. جاده ها

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد آغاز تردد جاده آسفالت در اکثر روستاهای خلیل آباد هستیم، خاطرنشان کرد: از تمامی اهالی روستا خواسته ایم در صورت داشتن جاده خاکی تقاضای قیر رایگان خود را به دهستان ها اعلام کنند.

فرماندار خلیل آباد تاکید کرد: روستاییان فارغ از اینکه چقدر زیرساخت در جاده های روستا دارند قیر رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه دولت علیرغم همه مشکلاتی که در ابتدای دولت سیزدهم وجود داشت، در همان سال اول فعالیت خود توانست با جسارت و جسارت خود اقدامات بزرگی را در اقتصاد کشور ایجاد کند، اذعان داشت: امروز مردم در حال تجدید نظر هستند. امور و برکات این اعمال را ببیند و وضعیت بهتری را در آینده لمس کند.

یاوری همچنین به برنامه اقدام ملی مسکن در شهر خلیل آباد اشاره کرد و افزود: اولویت شهر خلیل آباد زمین در محدوده شهری است و شورای اسلامی و شهرداری پیگیر هستند و در این زمینه نتایج خوبی کسب کرده اند. توجه.

وی با بیان اینکه در 4 ماهه امسال بیش از 12 میلیارد تومان به حساب دهیاری ها و شهرداری های شهرستان واریز شده و درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: در سال 1394 بیش از 12 میلیارد تومان به حساب دهیاری ها و شهرداری ها واریز شده است.

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه برخی از روستاهای خلیل آباد تقریباً به شهر متصل هستند، تصریح کرد: شهرداری خلیل آباد بر اساس جمعیت شهری به 12 هزار نفر خدمات ارائه می دهد اما روستاهای متصل به شهر به شهرداری با بیش از 20 نفر جمعیت منتهی می شود. به 30 هزار روح خدمت می کند.

وی با اشاره به اینکه ورودی و خروجی شهر خلیل آباد که به روستاهای نصر آباد و دهنو متصل است وضعیت مناسبی ندارد و باید در دستور کار شهرداری و دهیاری های این دو روستا قرار گیرد، خاطرنشان کرد: وی تاکید کرد: باید هماهنگی بین شهری و روستایی انجام شود تا این وضعیت اصلاح شود و خلیل آباد به تدریج از یک شهر 12 هزار نفری به یک شهر بزرگ 20 تا 30 هزار نفری تبدیل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید