سهمیه 5500 تن قیر رایگان خراسان شمالی در سال جاری / نظارت بر توزیع به صورت کامل انجام می شود.


ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812374

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان شمالی گفت؛

علیرضا باغچگی با اشاره به اینکه سهمیه قیر رایگان استان خراسان شمالی از سوی سازمان شهرداری ها 5 هزار و 555 نفر است، گفت: سهمیه قیر رایگان سازمان شهرداری ها در تمامی شهرداری های استان توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا باغچگی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصرترک در خصوص قیر رایگان توزیع شده به شهرداری ها توضیح داد: شهرسازی متولی این امر است که به عنوان تخلیه و بارگیری در اختیار شهرداری ها قرار می گیرد، نظارت نیز انجام می شود. در حال پیش رفت.

وی ادامه داد: شهرداری ها باید محدوده های در نظر گرفته شده برای توزیع قیر رایگان را در سامانه ثبت کنند تا پس از اتمام کار با نام و سمت ردیابی شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه سهمیه قیر رایگان استان خراسان شمالی 5 هزار و 555 تن از سوی سازمان شهرداری ها است، گفت: لازم به ذکر است که بازیافت قیر توسط راه و شهرسازی برای شهرداری های بزرگ استان تامین می شود. «توزیع می شود، اما سهمیه آزاد سازمان شهرداری ها به همه شهرداری های استان تقسیم می شود.

وی در پایان یادآور شد: سهمیه مصرفی قیر نسبت به سال های گذشته بسیار خوب افزایش یافته است و اقدامات برای جذب مبلغ دیگری نیز در حال انجام است تا شهرداری بتواند ساخت و ساز شهر را برای مردم انجام دهد.

انتهای پیام/ رحمانی

دیدگاهتان را بنویسید