فقط 40 درصد قیر رایگان در روستاها توزیع می شود


ساعت: 12:51
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892684

ولی الله فرزانه با اشاره به مصوبه مجلس به عنوان طرح بحرین در خصوص عرضه قیر رایگان گفت: مجلس تلاش کرد قیر رایگان در اختیار روستاها قرار دهد و این موضوع را پیگیری کرد اما تنها 40 درصد قیر رایگان داده می شود. به پروژه ها

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; صبح امروز در هفته سوم دولت با حضور مسئولان شهرستانی بیش از 10 پروژه از جمله راه روستایی، تبدیل سیم به کابل، خانه محروم، دیوار حائل، مجتمع ورزشی و تفریحی، پروژه سیم روستایی، تجهیزات کشاورزی چاه و غیره در بخش همستان شهر نور کشف و شخم زده شد.

فرماندار شهرستان نور در مراسم افتتاح پروژه های هفتگی دولت در استان همستان گفت: امروز وظیفه ما تبیین و ایجاد امید در جامعه است و باید با عملکرد خود نظام را تقویت کنیم.

وی افزود: هرکسی که در هر اداره ای مسئولیت دارد باید خود و جایگاهش را مهم بداند و به آن ایمان داشته باشد زیرا عملکرد هر فرد پازل آبادانی را کامل می کند، سیستم را تقویت می کند و امید ایجاد می کند، اما اگر کارمند خوب عمل نکند، کار را می زند. سیستم.

احمد توکلی تصریح کرد: با شهید انگاشتن جایگاه و ارزش گذاری زمان، مانند سلیمانی و مدافعان حرم و میهن که رفتند تا امنیت داشته باشند و فرزندانمان بی خیال ورزش کنند، به مردم، نظام و اسلام خدمت کنیم. زمین ورزش امروز افتتاح شد .

این مسئول از اجرای طرح هادی در اکثر روستاهای شهرستان، رفع مشکل آب شرب، ساماندهی معابر روستاهای برخی روستاها از جمله روستای شهرک امام خبر داد و اقدام به بتن ریزی فونداسیون یک ساختمان کرد. در محلی که خانه فقیر در این شهر جمع شده بود.

مدیر کمیته امداد همستان در آیین رنکینگ خانه محروم شهر امام در این بخش گفت: این خانه محروم برای یک خانواده چهار نفره بدون سرپرست که دارای زمین بودند با کمک خیرین و ظرفیت ساخته می شود. از تفاهم نامه ها

فریبرز نیکوکار افزود: این واحد مسکونی 80 متری با کمک بنیاد مسکن و کمک هزینه کمیته امداد و تفاهم نامه بسیج سازندگی و کمک خیرین ساخته و در اختیار این خانواده قرار می گیرد.

نعمت اسدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرک نور نیز از ساخت 60 باب منزل محروم به همت بسیج سازندگی خبر داد و گفت: 23 باب منزل محروم در دست ساخت است که هفت واحد آن از هفته دفاع مقدس به بهره برداری می رسد. .

مدیر امور برق شهرستان نور نیز در این مراسم از تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار به طول 23 هزار متر و نصب پنج ایستگاه هوایی 100 کیلو ولت آمپری، تعویض فونداسیون های فرسوده و … خبر داد. رفع تابوها مطابق با اجرای طرح هادی در 12 روستا در سطح دهستان همستان با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال از دهه فجر تا هفته دولت اعلام کرد و گفت: امروز برای تبدیل سیم در نظر گرفته شده است. کابل کشی در روستاهای دهستان چمستان به طول پنج هزار متر به منظور تعادل بار، زیبایی بصری و کاهش سرقت کابل و… رفع علاقه.

علی اکبر طرهان افزود: با مدیریت مصرف برق امسال را بدون وقفه پشت سر گذاشتیم و به جز حوادثی که به دلیل شرایط جوی در شبکه رخ داد، قطعی داخلی نداشتیم.

وی گفت: تلاش شرکت توزیع نیروی برق برقراری برق پایدار و تامین برق جدید و تقویت شبکه فشار ضعیف با تبدیل سیم به کابل است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان نور نیز در مراسم بهره برداری از پروژه های قطعه چمستان گفت: امسال طرح هادی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان در 19 روستا به مساحت 75 هزار متر مربع اجرا شد که از این تعداد 12 روستا در حال بهره برداری و بهره برداری است. هفت روستا تا پایان شهریور تکمیل می شود.
رضا کاظمی افزود: این طرح ها از طریق مشارکت و اعتبارات در اختیار نماینده، تملک اموال شهرستان، قیر رایگان، اعتبار ملی و مشارکت دهیاری ها و شوراها اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان به ویژه همستان بیشترین جذب سهمیه قیر را داریم گفت: 80 درصد سهمیه قیر غیر رایگان جذب شده است و روستاییان باید برای تحقق راه روستایی و طرح آسفالت در اکثر موارد تلاش کنند. روستاها ضمن استفاده از آن.
شهردار چمستان نیز در این آیین گفت: هفته دولت میثاق بین مردم و کارکنان است، مردم کارکنان خود را ارزیابی و بررسی می کنند و در اجرای پروژه ها کمک می کنند.

میشم عبدی افزود: هفته ای حدود 30 میلیارد تومان پروژه به ارزش 30 میلیارد تومان توسط دولت در بخش چمستان افتتاح و مدیریت می شود که شامل اجرای طرح سیم، زیرسازی و آسفالت، اجرای جدول زمانی، طراحی می شود. سیم به کابل، جابجایی تیر برق، تعویض ترانسفورماتور، تجهیزات چای مزرعه، ساخت دیوار حائل، شن ریزی جاده بین مزارع، روشنایی محور همستان به آمل و …

وی گفت: این طرح ها با همت اهالی روستا، بنیاد مسکن، دستگاه های اجرایی و خیرین اجرا شده و ادامه دارد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در شورای اسلامی نیز هفته دولت را فرصت مناسبی برای همه دولت ها در ادوار مختلف برای ارائه عملکرد مردم دانست و گفت: امروز رقابتی برای خدمات و سازندگی بین روستائیان و دهیاران وجود دارد. شوراها و این رقابت و همکاری از برکات نظام است.

ولی الله فرزانه افزود: این روزها یادآور خباثت های دشمنان نظام است که شهیدان رجایی و باهنر را که در دل محرومان جای داشتند به خشم آوردند و به شهادت رساندند. آنها آمریکا و موساد شدند و نخبگان انقلاب را در جریان انقلاب به شهادت رساندند و در آن سالها خباثت خود را با کشتن دانشمندان و سردار سلیمانی تکمیل کردند.

وی خاطرنشان کرد: من همیشه به ارتباط معنادار انقلاب حسینی و انقلاب خمینی معتقد بوده ام، در هر دو مورد جنایت و سوء نیت وجود دارد، چه زمانی که فرزند کوچک امام حسین علیه السلام شهید شود و چه زمانی که هواپیمای مسافربری مورد اصابت گلوله قرار گیرد. پس سردار سلیمانی را به شهادت رساند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در شورای اسلامی در پایان با اشاره به مصوبه مجلس به عنوان طرح بهارستان در خصوص عرضه قیر رایگان گفت: برخی می گویند قیر رایگان فساد ایجاد می کند اما مجلس تلاش کرد. قیر رایگان در اختیار روستاها قرار می گیرد و این موضوع تنها 40 درصد قیر رایگان در اختیار پروژه ها قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید