وزیر آموزش و پرورش: طرح رتبه بندی معلمان به دفتر اجرا ارسال شد

وزیر آموزش و پرورش: طرح رتبه بندی معلمان به دفتر اجرا ارسال شد

روهر نه : وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه بندی معلمان پس از 10 سال با توجه ویژه مجلس و دولت سیزدهم تصویب و برای اجرا به شورای دولت ارسال شد.

یوسف نوری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در اصفهان با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: یکی از دستاوردهای خوب شورای عالی آموزش و پرورش تدوین و تصویب این سند است که کار بسیار ارزشمندی بود.

وی افزود: این طرح قبلی به دلیل اختلاف آرا در اجرای مدارس اجرایی نشد و وزارت آموزش و پرورش در تلاش است تا ظهور طرح را از مدرسه آغاز کند.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: براساس یک روند عادلانه و نظام مند سند تحول بنیادین را در حدود 10 درصد مدارس اجرا می کنیم.

وی افزود: همچنین تفاهم نامه ای برای لغو مدارس صومعه سرا منعقد شده است تا بخشی از این طرح با کمک خیران و بخشی دیگر با تلاش آموزش و پرورش و سایر نهادها از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اجرایی شود.

نوری گفت: حدود 34 هزار نفر برای آزمون استخدامی استخدام می شوند و پرداخت ماهیانه حق التدریس معلمان شاغل و بازنشسته تا ورود نیروهای آموزش دیده دانشگاه فرهنگیان به چرخه آموزشی در بودجه لحاظ شده است.

وزیر آموزش و پرورش شامگاه چهارشنبه برای بررسی مسائل آموزشی در استان، شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، افتتاح چندین طرح عمرانی و دیدار و گفتگو با خیرین مدرسه ساز و همچنین معلمان و دیدار با حوزه علمیه کابینه امام جمعه وارد استان اصفهان شد.

دیدگاهتان را بنویسید