دشمن ابزارهای رسانه ای را در مبارزه با نظام اسلامی به صف کرده است


ساعت: 17:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907953

امیرالمومنین(ع) فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: دشمن در مبارزه با نظام اسلامی خود را با ابزار رسانه ای سامان داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، سردار شکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در نشست بصیرتی اصحاب رسانه اظهار داشت: برقراری ارتباط مناسب با رسانه ها اولویت ما مسئولان است و هرگز سعی نمی کنیم رسانه ها را حذف کنید یا به صورت انتخابی عمل کنید. ما تابع رسانه ها نبوده ایم.

سردار شکرمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی دارد و پاسداری از این دستاوردها وظیفه است، تصریح کرد: رسانه ها باید واقع بینانه از همراهی با دشمن پرهیز کنند چرا که دشمن برای رسیدن به اهداف خود از انواع حربه ها استفاده می کند.

وی ادامه داد: اساس و اجرای برخی از اتفاقات اخیر برخاسته از خدمات آمریکاست چرا که در سال های بعد از انقلاب دشمنان تلاش کردند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی حمله کنند.

فرمانده امیرالمومنین(ع) گفت: کمپین هایی که در فضای مجازی ایجاد می شود، کارهای برنامه ریزی شده ای است که بودجه و اعتبار برای راه اندازی و هدف قرار دادن اهداف دشمنان دارد.

وی ادامه داد: در حوادث اخیر دشمنان نظام با تمام وجود به صحنه آمدند، این بار آمدند تا کار انقلاب را تمام کنند، اما بصیرت و شعوری که در بین مردم به وجود آمد، خود را از یاغیان جدا کرد.

وی گفت: تعصب و کوته فکری برای یک رسانه سم است، اگر نفاق در رسانه ها حاکم شود به معضلی بزرگ تبدیل می شود.

فرمانده امیرالمومنین(ع) گفت: رسانه های دشمن قطعا با روش دیگری به میدان می آیند و سعی می کنند گروه های مختلف را با خود همراه کنند.

سردار شکرمی تصریح کرد: دشمنان هر چه داشتند در میدان آوردند اما در این مرحله نتوانستند موفق شوند و ناامید شدند.

وی خاطرنشان کرد: در نقاط مختلف شاهد کشف سلاح های زیادی بوده ایم، این نشان دهنده عمق کار است زیرا لیدهایی که کشت کرده اند سعی کرده اند شرایط جامعه را متشنج کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید