دشمن با ابزارهای مختلف تلاش می کند جلوی نظام اسلامی را بگیرد. بنیانگذاران وضعیت موجود باید پاسخگوی اشتباهات خود باشند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ببه نقل از مرآت; رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار مردم تبریز که به مناسبت سالگرد قیام 30 بهمن به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، «فشار اقتصادی» و «عملیات رسانه ای» را ابزار استکبار برای جدایی خواندند. مردمی از نظام و دستکاری ذهنشان.» شمارش کردند و گفتند: امروز دشمن میلیاردها دلار هزینه می کند تا ملت ایران به ویژه جوانان را به مسیر درست بازگرداند.

ابوالفضل صادقی استاد دانشگاه و کارشناس سیاسی در گفت و گو با مرآت در تشریح سخنان رهبر انقلاب گفت: دشمنان نظام اسلامی از ابتدای انقلاب به دنبال توقف نظام جمهوری اسلامی یا تغییر رفتار آن بوده اند و از ابزارهای مختلف استفاده کرده اند. برای مخالفت با کشور.»

این تحلیلگر سیاسی افزود: مستکبران پس از شکست در عرصه های مختلف سعی کردند رویکرد تحریمی را در پیش بگیرند تا مردم به دلیل مشکلات اقتصادی از بدنه سیاسی دلسرد شوند و مردم و کارمندان با یکدیگر روبرو شوند.

صدکی گفت: امروز میدان عمل دشمن، ذهن مردم است. و به دروغ مردم را نسبت به نظام بدبین می کند.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: راهبرد دشمن چند برابر شدن مشکلات مردم در جنگ رسانه ای و عملیات روانی گسترده برای به خیابان آوردن مردم و تحویل مسئولان است که خوشبختانه توطئه های دشمن تاکنون ناکام مانده است.

وی یادآور شد: متأسفانه کسانی که پایه گذار شرایط کنونی هستند و آب به آسیاب دشمن ریختند، امروز به جای پاسخگویی به اشتباهات خود، سخنان خود را علیه نظام و انقلاب بیان کردند و خواستار کار شدند.

صدکی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که امروز ثروت هنگفتی به دست آورده اند و به دنبال فریب مردم هستند باید در برابر افکار عمومی پاسخگوی نحوه کسب ثروت خود باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید