بنیانگذاران وضع موجود نباید در موقعیت پیشرو باشند/ پرتاب ماهواره نور 2 به فضا غلبه بر دشمنانی است که می خواستند ما را در زمین حبس کنند.


ساعت: 20:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814714

در خطبه های نماز جمعه شهرستان های کرمانشاه آمده است;

آئین سیاسی نماز جمعه شهرهای کرمانشاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آئین سیاسی نماز جمعه شهرهای کرمانشاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


بنیانگذاران وضعیت موجود نباید در جایگاه رهبری قرار گیرند

به گزارش اسلام آباد خبر، حجت الاسلام زمانی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اسلام آبادغرب با تبریک عید سعید فطر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس خبرگان رهبری گفت: در در بحبوحه مذاکرات بزرگ هسته ای در برنامه های کشور آمده است: ساده لوحانه و دست و پا گیر است اگر کسی بخواهد از یکی از این مولفه های قدرت دوری کند تا دشمن را با عناصر قدرت خود (قدرت موشکی، انرژی هسته ای، قدرت منطقه ای و نفوذ) راضی کند. کاهش دفاع ما واقعاً دست و پا گیر است.

وی افزود: باید فرمایشات مقام معظم رهبری را به درستی درک کنیم و از اجرای صحیح آنها استفاده کنیم. تصویب بودجه های سنگین فرهنگی گذشت در صورتی که جهاد تبیین مستلزم جهاد و استقامت و مجاهدت در راه درست باشد.

امام جمعه اسلام آبادغرب در بخشی دیگر از خطبه ها با اشاره به دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل دولت جوان حزب اله گفت: اگر امروز شاهد این مشکلات و آسیب ها در کشور هستیم. ، حاصل چندین سال نیروهای غیرانقلابی است. این باید اصلاح شود.

حجت‌الاسلام زمانی موسوی گفت: بانیان شرایط کنونی نباید در مقام حاکمیت باشند و به گفته رئیس‌جمهور، بانیان شرایط کنونی نباید در جایگاه حکومت‌داری بمانند و این مهم باید تصمیم‌گیری شود.

وی گفت: با وجود نیروهای انقلابی، ولایی و فاضل که در استان کم نیستند، افرادی هستند که مدعی پست استانداری هستند که ماهیت آنها حتی در صورت آزمایش اعتیاد مشخص می شود.

وی خاطرنشان کرد: با شناخت استاندار انقلابی کرمانشاه، معیارها و شاخص های انقلابی برای اداره دولت سیزدهم، افراد غیرانقلابی مدعی منصب دولت قطعا ناامید خواهند شد.

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: بنیانگذاران شرایط کنونی باعث شدند استان کرمانشاه بعد از استان هرمزگان رتبه دوم شاخص فلاکت کشور را کسب کند و این مشکلات را کسانی ایجاد کردند که سال ها در دولت های گذشته وابسته به غرب بوده اند.

وی با اشاره به بازدیدهای اخیر از شهرک های صنعتی این شهرستان گفت: بر اساس آماری که از سوی مسئولان و صنعتگران اعلام شده 70 درصد ظرفیت شهرک های صنعتی و حتی روستاها تعطیل است که نیاز به مطالعه بیشتر، صنایع و اشتغال زایی دارد. وی ادامه داد: افرادی در شهرستان هستند که درگیر مشکلات اداری و اداری و عدم حمایت بانک ها هستند و اگر جهادگران و مدیران سرسخت در راس کار بودند بسیاری از این مشکلات برای کارآفرینان و استان کرمانشاه پیش نمی آمد. از انقلاب اسلامی به عنوان رتبه دوم شاخص فلاکت یاد نمی شود و اسلام آبادغرب که در مرکز این سینه کلفت قرار دارد، تحت تاثیر این چهره های ناامیدکننده قرار گرفته است.

امام جمعه شهر شهیدان مرصاد گفت: می خواهیم وضعیت معیشتی و اقتصاد مردم بهتر شود و سفره مردم کم نشود و تنبلی، ضعف، رها شدن، رانت، تملک و طمع را نمی خواهیم. در کرمانشاه می خواهیم مدیرانی منصوب شویم که با کار جهادی آسیب های اجتماعی و بیکاری را که یکی از عوامل اصلی مشکلات است ریشه کن کنند.

وی افزود: هفته گذشته انتقاداتی از تریبون جمعه مطرح شد که سخنانی از سوی انقلابیون شهرستانی و استانی بود و عده ای می خواستند از این انتقادات به عنوان تفرقه افکنانه سوء استفاده کنند اما چشم بسته بودند چرا که انقلابیون کرمانشاه خانواده بزرگ و همسو با انقلاب هستند. ، حمایت های دولت موقت و خدمت رسانی به مردم صنف آنها مثال زدنی بوده و خواهد بود.

حجت الاسلام زمانی موسوی با اشاره به در پیش بودن سالگرد راهیان نور، با تبریک روز شهید و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: باید در این زمینه فرهنگ سازی شود.

وی با اشاره به شهادت یک افسر نیروی انتظامی در درگیری با سارقان، از فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه و پرسنل انتظامی استان به دلیل اقدام فوری و مقتدرانه در دستگیری عاملان شهادت افسر ناجا تقدیر کرد و از مقام قضائی خواستار جنایت عوامل محیط بان شد. باید بررسی شود.

امام جمعه شهرستان با اعلام اینکه همه ادارات و اقشار مختلف مردم باید به درختکاری توجه ویژه داشته باشند، گفت: درختکاری سرمایه گذاری بسیار مهمی است و فقط وظیفه یک اداره خاص نیست و همه ما وظیفه داریم حفظ منابع طبیعتا سعی کن




پرتاب ماهواره نور 2 به فضا، شکست دشمنانی است که می خواستند ما را در زمین حبس کنند

به گزارش بازی دراز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به پرتاب ماهواره نور 2 به فضا توسط سپاه پاسداران گفت: ماهواره نور 2 را پرتاب کنید و آن را در مدار زمین قرار دهید

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران اولین کشور مسلمانی است که توانایی پرتاب ماهواره به فضا را دارد و کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که این توانایی را داشته باشد.

در خطیب جمعه سرپل ذهاب آمده است: این دستاورد مهمی برای غلبه بر اراده کسانی است که می خواستند ما را در زمین حبس کنند اما با تکیه بر توان جوانان کشور توانستیم دشمن را شکست دهیم و فضا به دست آوریم. “

حجت الاسلام فاطمی نسب در ادامه به مذاکرات هسته ای در وین اشاره کرد و گفت: بر اساس اخبار رسیده، مذاکرات در وین به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و این موضوع را می توان از صحبت های مذاکره کنندگان کشور و کشورهای غربی فهمید.

وی افزود: این به این معنا نیست که با قاطعیت اعلام کنیم که مذاکرات به پایان رسیده و تا زمانی که همه اختلافات حل نشود، قطعاً تا حد امکان شکست خواهد خورد.

وی گفت: حل و فصل اختلافات بدون ارائه ضمانت‌های لازم برای تمام دولت‌های آینده آمریکا برای انجام تعهدات خود منجر به اختلاف نظر خواهد شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به روز شهید گفت: روز بزرگداشت مقام شهید بهترین فرصت برای تبیین سیره شهداست.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: همه ما مدیون شهدا و خانواده معظم شهدا هستیم و لذا مسئولان و مردم باید طوری رفتار کنند که خانواده های عزیز شهدا گمان نکنند که فراموش شده اند. “

وی با اشاره به میلاد حضرت علی اکبر (ع) و تبریک روز جوان اذعان داشت: حضرت علی اکبر (ع) که روز ولادت این جوان رعنا به نام روز جوان نام گرفت و الگویی برای جوانان مسلمان شد، زندگی توحیدی داشت و به روایت اباعبدالله الحسین (ع) این جوان شیفته و محبوب خداوند بود.

وی افزود: زندگی مومنانه و زندگی توحیدی مبتنی بر مجاهدت با نفس و پیروزی در جهاد اکبر ویژگی و ویژگی اساسی انسان های کاملی چون امام علی اکبر(ع) است که الگوی مردم شده اند.

امام جمعه شهرستان در قسمت پایانی سخنان خود به ایام پایانی سال اشاره کرد و گفت: مردم در این روزهای پایانی سال و سال جدید که خرید است به خانواده های نیازمند توجه ویژه داشته باشند. زمان.”

وی افزود: این روزها بسیاری از خانواده های نیازمند منتظر کمک هستند و کمک به فقرا و نیازمندان در اسلام ثواب و ثواب زیادی دارد، بنابراین کسانی که قطعا می توانند از فقرا و نیازمندان دستگیری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید