رژیم صهیونیستی یک ماهواره جاسوسی به فضا پرتاب کرد


ساعت: 01:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1920921

منابع خبری شامگاه جمعه گزارش دادند که یک شرکت صهیونیستی یک ماهواره جاسوسی را از پایگاهی در آمریکا با موشک فالکون اسپیس ایکس پرتاب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسپیس ایکس متعلق به ایلان ماسک، ماهواره جاسوسی Image International، یک شرکت تصویربرداری و خدمات ماهواره ای صهیونیستی را با موشک فالکون 9 از پایگاه نیروی هوایی واندنبرگ در کالیفرنیا، ایالات متحده به فضا پرتاب کرد.

بر اساس این گزارش، ماهواره مذکور «اروس سی» نام دارد و صنایع هوایی رژیم صهیونیستی این ماهواره را تولید کرده است. این ماهواره بسیار پیشرفته است و تصاویری با وضوح بالا ارائه می دهد و برای نظارت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این رسانه صهیونیستی مدعی است که شرکت “Image International” معمولا تصاویری از تاسیسات هسته ای ایران و اثرات حملات رژیم صهیونیستی به سوریه منتشر می کند.

بر اساس این گزارش، ماهواره اروس سی یکی از ماهواره های جاسوسی رژیم صهیونیستی است و جنگ در اوکراین و تنش های ژئوپلیتیکی در جنوب شرق آسیا و خاورمیانه منجر به افزایش تقاضا برای خدمات ماهواره ای شده است و این ماهواره ابزار جمع آوری اطلاعات است.

ماهواره اروس سی پیش از ارسال به آمریکا برای پرتاب، آخرین مراحل آزمایش خود را در صنعت هوانوردی رژیم صهیونیستی پشت سر گذاشته بود.

دیدگاهتان را بنویسید