دشمن در تلاش است با ایجاد بلاتکلیفی جلوی پیشرفت کشور را بگیرد


ساعت: 09:25
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901790

سران قوا با بیان اینکه دشمن در صدد ایجاد بلاتکلیفی برای جلوگیری از پیشرفت کشور است، گفتند: دشمنان نه تنها با جمهوری اسلامی ایران مخالفند، بلکه با ایران قدرتمند و مستقل مشکل دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همایون در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: ملت ایران همچون گذشته توطئه های دشمنان را خنثی کردند و با قدرت در صحنه ظاهر شدند. عده ای از عوامل داخلی با تحریک عوامل بیرونی و علیه قرآن سعی در گسترش ناامنی در کشور داشتند و می خواهند مساجد و مساجد را تخریب کنند و به اموال عمومی و خصوصی آسیب وارد کنند و این یک حرکت عادی نبود بلکه یک اغتشاش از پیش برنامه ریزی شده بود.

وی افزود: به گفته رهبری اغتشاشات اخیر توسط آمریکا و اسرائیل طراحی شده است و عاملان این حوادث دشمنان ملت ایران هستند، در کشورهای اروپایی و آمریکایی شورش ها و اعتراضات زیادی وجود دارد اما هیچکس از آنها حمایت نکرد. و رسانه ها نیز به این شورش ها دامن زدند. اما در اغتشاشات اخیر مشخص شد که نبرد بر سر مرگ دختر جوان و بدحجابی و بی حجابی نیست، مقابله با جایگاه و اقتدار ایران اسلامی است، زیرا دشمن از اقتدار ناراحت است. ایران اسلامی و این موضوع برای آنها قابل تحمل نیست.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: جامعه هنری و ورزشی در کشور سالم است و جایگاه برخی از آنها چندان مهم نیست، دستگاه قضایی باید قاطعانه و بر اساس قانون با معاندین برخورد کند و اجازه امنیت و آرامش را ندهد. کشور توسط منافقین و عوامل داخلی و خارجی به خطر بیفتد.

رهبران با بیان اینکه نیروی انتظامی وظیفه تامین امنیت را بر عهده دارد، گفتند: ما هرگز نباید پلیس را تضعیف کنیم زیرا جنایتکاران تقویت می شوند، کسانی که به پلیس حمله می کنند اراذل و اوباش هستند که می خواهند پلیس را تضعیف کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در محاسبات خود در خصوص تجزیه برخی نقاط ایران اشتباه راهبردی مرتکب شد، زیرا ملت بلوچ، کرد، ترک و همه ملت های ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علاقه مند هستند. تلاش زیادی برای رشد و عمومیت بخشیدن به نظام انجام داده و دارند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: دشمن نمی تواند پیشرفت ایران را تحمل کند، بنابراین برای جلوگیری از پیشرفت کشور تلاش می کند دانشگاه ها را ببندد و خیابان ها را خطرناک کند و دشمنان به ویژه آمریکا فقط مخالف جمهوری اسلامی نیستند. ایران، اما با ایران قدرتمند و مستقل هم مشکل دارند و مخالف آن هستند.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید