دشمن به طرق مختلف تلاش می کند جلوی پیشرفت ایران را بگیرد


زمان: 5:15 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812871

حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد گفت: دشمن از موفقیت کشور هراس دارد و از این رو به طرق مختلف سعی در جلوگیری از پیشرفت ایران دارد و ملت ایران باید همواره هوشیار بوده و از نظام خود حمایت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: دشمن از موفقیت کشور هراس دارد و از این رو به طرق مختلف سعی در جلوگیری از پیشرفت ایران دارد که ملت ایران باید همواره هوشیار باشد و از نظام خود حمایت کند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ایران یک انقلاب دینی است و بر اساس ارزش های اسلامی شکل گرفته است، تصریح کرد: ایران در این مسیر به شهرت زیادی دست یافته است و امروز علما در جایگاه های بالایی قرار دارند.

فاطمی گفت: زهد و ساده زیستی رهبرانقلاب اسلامی یکی از جلوه های زیبا و با فضیلت انقلاب اسلامی است. انقلاب به عنوان پیرو امام راحل، زندگی ساده و مطالبه ای دارد.

فاطمی با بیان اینکه این ساده زیستی و زهد در مکتبی که امام راحل و رهبر معظم انقلاب در آن تربیت شدند نشأت گرفته و باید هر چه بیشتر گسترش یابد، گفت: حماسه شهدا و ایثارگران در هشت جنگ تحمیلی و بزرگ فرهنگی. تبلیغات انقلاب در سراسر جهان اتفاقی که افتاد یکی دیگر از جلوه های آشکار انقلاب اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه نقش مهمی در تربیت بزرگان دارند، امروزه این امر مصادف با ثبت نام در حوزه های علمیه است که زمینه تربیت دانشمندان آینده را فراهم می کند، اما باید بدانیم که رسیدن به نتایج حوزه ها و علمای بزرگ زمان بر است. مانند شهید مطهری و شهید بهشتی عصاره حوزه های علمیه هستند.

فاطمی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی بسیاری از علما در دنیا تبلیغات زیادی کرده اند و اکنون صدها هزار شیعه در کشورهای بزرگ داریم، گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایستادگی و شجاعت نشان می دهند. علیه ابرقدرت ها و سودجویان».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید