عذرخواهی برجام نتوانست جلوی پیشرفت ایران را بگیرد + عکس


ساعت: 14:03
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893833

در یادواره شهدای خادم کهگیلویه و بویراحمد آمده است;

یادواره شهدای مسئولین کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولین و مدیران استانی و جمعی از مسئولین لشکری ​​برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس یادواره شهدای کارمند کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز سه شنبه 17 شهریورماه در سالن اجتماعات حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دولت و شهدای کارمند کهگیلویه و بویراحمد گفت: 17 شهریور سالروز شهادت شهیدان است. بهار و رجایی و تشریح عملکرد دولتمردان.

با بیان اینکه در هفته دولت 473 پروژه عمرانی و اقتصادی داریم که از این تعداد 314 پروژه افتتاحی و 159 پروژه کلنگ زنی با اعتباری بالغ بر 2200 میلیارد تومان است.

455223 خبر خاکستری

455228 خبر خاکستری

وی به لزوم جهاد تبیینی و تاکید رهبر انقلاب بر اجرای آن اشاره کرد و گفت: بیان دستاوردهای دولت سیزدهم برای خدمت به مردم قابل تبیین است.

این مقام مسئول با بیان اینکه با همه فشارهای اقتصادی دولت به موفقیت های مختلفی دست یافته است، گفت: تامین سه برابر ذخایر ارزی در دولت سیزدهم، پرداخت مابقی بدهی دولت های گذشته بدون استقراض از سیستم بانکی، اجرای رتبه بندی معلمان در دولت مستقر و در آخرین مرحله و انجام اصلاحات اقتصادی و طرح هدفمندی یارانه ها با همکاری مردم، افزایش قیمت نفت، هر چند برخی FATF و برجام را بهانه ای برای این مسائل منطقه ای و جهانی قرار دادند. پیشرفت، تولید برق و همچنین ارتباط و تعامل با دولت های مختلف جهانی، عضویت در سازمان جهانی شانگهای و پیگیری عضویت ایران در اجلاس بریکس از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم است.

حجت الاسلام ملک محمدی همچنین با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و شهید سلیمانی و شهدای دولت گفت: از آنجایی که دین مبین اسلام قوی ترین و جامع ترین است، ما باید در زمینه های فرهنگی، سیاسی، نظامی و اقتصادی قوی ترین باشد. یکی از مولفه های وحدت برای جامعه اسلامی باید وجود داشته باشد. در این راستا یکی از مهمترین مولفه های وحدت، بینش و ولایتمداری است که ملت ایران از این نعمت ها دارد.

455224 خبر خاکستری

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی کشور گفت: مردم ایران با همه لهجه ها و تفاوت ها در همه صحنه ها حول محور استان حضور فعال دارند و دارای قدرت، امکانات و ظرفیت و به عنوان ظرفیت قوی هستند. از مردم، به طوری که جمهوری اسلامی در هر دو بخش در رأس قدرت قرار دارد.

وی با بیان اینکه این استان در جنگ خط شکنی کرد، در حوادث سیاسی و ملی درخشید و شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرد، ادامه داد: ظرفیت و نیروی انسانی کشور در دنیا بی نظیر است.

حجت الاسلام ملک محمدی پیام شهدا را یگانگی و وحدت عنوان کرد و گفت: شهید سلیمانی گروه های مختلف بدر، حزب الله لبنان و فاطمیون را راه اندازی کرد و داعش را نابود کرد و سوریه را آزاد کرد، پس باید قدردان این شهدا باشیم.

455230 خبر خاکستری

455226 خبر خاکستری

این مسئول گفت: تواضع، مهربانی مردم، رأفت، انضباط، وجدان کاری شهیدان رجایی و بانر تا ظهور امام زمان (عج) برای ما درس است.

وی با بیان اینکه حوزه خدمات به هر درجه ای برای نقش آفرینی مدیران باز است، گفت: باید حق را از باطل تشخیص دهیم و بدانیم که ناآرامی های عراق ناشی از آمریکا و اسرائیل است.

455229 خبر خاکستری

455227 خبر خاکستری

این مسئول با بیان اینکه شهید سلیمانی ولایت را درک می کرد و درک درستی از ولایت داشت، گفت: شهید سلیمانی الگوی همه ملت ایران است، اشک ها، عشق، علم، فقاهت، تواضع، شجاعت و رشادت و به دست آوردن فقه او. بالاترین مدال را از دست نائب امام زمان (عج) می گیرد و از شخصیت شهید سلیمانی سخنان بزرگی می گوید، این شخصیت برای ما الگو است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید