داوران باید پاسخگوی اشتباهات داوران مقابل تراکتور باشند/ ما و هواداران از قضاوت های یک طرفه خسته شده ایم.


ساعت: 19:08
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906438

سرپرست باشگاه تراکتورسازی با انتقاد از عملکرد داوران دو تیم تراکتور و سیمن گفت: کمیته داوران باید پاسخگوی اشتباهات داوران مقابل تراکتور باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایوب بهتاج در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی گفت: گل دوم تراکتورسازی مقابل معلوان کاملا درست بود. من از انگیزه داور برای نپذیرفتن گل ما اطلاعی ندارم.» همچنین در دقیقه 5 بازی، بازیکن ملوان روی رضا اسدی خطای جدی انجام داد که مستحق دریافت کارت قرمز بود، اما در کمال ناباوری این خطا انجام شد. حتی زنگ نزد ما هر هفته از داوری رنج می بریم. چرا اشتباهات داوری فقط علیه تراکتور است؟

وی افزود: همانطور که به هواداران قول داده بودم بعد از بازی با مس رفسنجان با آقای افشاریان جلسه ای داشتم و ایشان قول مساعدی دادند تا کمیته داوران وسواس بیشتری برای انتخاب داوران مسابقات تراکتورسازی داشته باشند.

بهتایی توضیح داد: چرا داورانی برای مسابقات دو هفته اخیر تراکتورسازی انتخاب می شوند که اولین داوری آنها در لیگ امسال است؟ ما به این موضوع اعتراض کرده بودیم. متاسفانه گل ما در روز روشن مردود اعلام شد، ما و هواداران از ارزیابی های یک طرفه و این بی عدالتی ها خسته شده ایم و نمی دانیم با چه کسی صحبت کنیم. آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال جواب هواداران پرشور تراکتور و امتیازهای از دست رفته را کی خواهد داد؟

سرپرست مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: بلافاصله بعد از بازی با آقای افشاریان تماس گرفتم و از کار تیم داوری این دیدار گلایه و اعتراض کردم. اما می دانیم که آب به جو باز نمی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید