مشاور فرمانده سپاه: سلبریتی ها باید پاسخگوی خون های ناعادلانه باشند

سردار حسین دکیحی در یادواره شهدای میانه گفت: اکنون سلبریتی ها و حامیان این اغتشاش باید پاسخگوی خون های به ناحق ریخته شده باشند.

وی کتمان و تضعیف دستاورد بزرگ اقتصادی نهفته در توافق ایران و شانگهای را از دیگر اهداف حامیان حوادث اخیر برشمرد و خاطرنشان کرد: ریشه بسیاری از مشکلات کشور تحریم های برخی مخالفان و داخلی است. مخالفان انقلاب و این ریشه ها را باید با حمایت از سرمایه گذاری خصوصی زدود.

وی تصریح کرد: همه ما به عنوان سرباز روستایی از مشکلات اقتصادی و بیکاری مردم به ویژه مستضعفان جامعه ناراحت هستیم و برای ما فرقی بین اصولگرایان و اصلاح طلبان در حل این مشکلات نیست و تنها چیزی که مهم است انقلابی بودن است.چرا اگر کسی روحیه و فرهنگ انقلابی داشته باشد هرگز با شورش و تخریب اموال عمومی به دنبال ایجاد مشکلات جدید برای هموطنان خود نخواهد بود.

زهیحی فرهنگ شهادت و شهادت طلبی برخاسته از دفاع مقدس را یکی از دلایل تسخیرناپذیری دژ مستحکم انقلاب برشمرد و با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و «نقش و حاکمیت بی نظیر ائمه اطهار انقلاب از رهبری معنوی کم نظیرشان یاد کردند و افزودند: مهم ترین عامل پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی، تجهیزات با سلاح های مدرن نیست، بلکه حمایت مردم و معنویت است و این یکی از رازهای شکست ناپذیری آن

وی از حوادث اخیر به عنوان توهمات استکباری برای نابودی انقلاب یاد کرد و گفت: ایران کوه دماوند است و بسیار مقاوم تر از این است که با پرتاب چند سنگ ویران شود.

مراسم بزرگداشت 1200 شهید شهرستان میانه با حضور صدها نفر از مردم و مسئولین به همت پایگاه مقاومت بسیج شرکت فولاد آذربایجان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد. .

دیدگاهتان را بنویسید