سلبریتی ها باید پاسخگوی رفتارهای مخرب خود باشند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن خانی زاده کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی با اشاره به حمایت آمریکا از شورشیان ایران و اظهارات رئیس جمهور آمریکا در حمایت از شورشیان، گفت: قیام های اخیر نتیجه توطئه مشترک آمریکا، صهیونیست ها، اعراب و برخی کشورهای دیگر است که تدارک دیده اند. سناریویی برای سوریه‌سازی ایران در سال‌های اخیر و از سال‌های گذشته به‌ویژه دو سال اخیر که دموکرات‌ها وارد کاخ سفید شدند، این طرح تهیه و در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: از دو سال گذشته جنگ نرم جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران در حال شکل گیری است و در این مرحله، شاخه ها و سرکردگان اغتشاشات و عوامل منافقین که احتمالاً در نقاط مختلف کمین کرده اند. کشور و مرزها برای این سناریوی شورش و با عوامل تجزیه طلب آماده شده اند و همه دست به دست هم داده اند تا در این سناریوی شوم ایفای نقش کنند.

خانی زاده ایجاد شورش اجتماعی را مهمترین هدف سناریوی شورش در ایران برای ایجاد سوریه عنوان کرد و گفت: در این راستا بیش از 260 شبکه ماهواره ای یک اتاق فکر مشترک در حال حمایت از قیام های ایران هستند. به صورت هماهنگ و شبانه روزی و عربستان سعودی بیشترین پول را برای حمایت از ناآرامی ها در ایران خرج کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این عوامل سلطنت طلبان و منافقین تظاهراتی علیه ایران ترتیب دادند و به سفارت های جمهوری اسلامی در چند کشور اروپایی از جمله آلمان، دانمارک، فرانسه و انگلیس و حتی در آمریکا حمله کردند. و همه اینها دقیقاً نتیجه یک سناریوی از پیش طراحی شده جبهه استکبار برای حمله به انقلاب اسلامی بود که البته با حضور مردم دوراندیش ایران خنثی شد.

کارشناس مسائل منطقه و بین الملل تاکید کرد: مردم غیور و آگاه ایران با حضور میلیونی در مجامع بزرگ بار دیگر نشان دادند که وفادار و پایبند به آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستند. امت رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم و حضور آگاهانه مردم همیشه است و دسیسه های دشمنان را خنثی کرد و شورشیان را فراری داد.

وی افزود: گروهک های تجزیه طلب مانند کومله و پژک که پایگاه های متعددی در اقلیم کردستان دارند از فضای ناآرامی استفاده کردند و عوامل تروریستی با سلاح های مدرن وارد مرزهای ایران شدند و دست به قتل زدند.

خانی زاده ناآرامی های اخیر را جنگ نرم جهانی علیه جمهوری اسلامی از سوی جبهه استکبار عنوان کرد و گفت: با رهبری حکیمانه جمهوری اسلامی و جهت گیری های حساب شده و با درایت و منطق نیروهای نظامی و امنیتی دست به دست هم می دهیم. با هوشیاری و هوشیاری مردم، خروج ایران از یک توطئه عظیم بین المللی شد و این اغتشاشات تا حدودی فروکش کرد.

وی افزود: نباید فراموش کرد که در دو سال آینده از عمر باقیمانده دموکرات ها در آمریکا تا انتخابات 2024 آمریکا، جبهه استکبار همچنان به دنبال ایجاد بحران در داخل ایران است. روش های مختلف و مسئولان باید با هر حرکت آنها در بیدار باشید مخالفت کنند.

کارشناس مسائل منطقه و بین الملل تاکید کرد: اتفاقات اخیر با هدف جلوگیری از پیشرفت جایگاه منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی است و امسال در حاکمیت ایران بیش از 25 میلیون زائر به زیارت اربعین حسینی مشرف شدند. شهر کوچک کربلا و دشمنان از حماسه اربعین خشمگین هستند و طاقت دیدن آن را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در این اغتشاشات نقش مخرب سلبریتی های خبیثی که با پول بیت المال و مردم به جایگاهی رسیده اند بسیار پر رنگ است که به جای دعوت مردم به آرامش، آتش مردم را شعله ور می کنند. شورش و برای پرورش شرور، سلبریتی های مستعمل و گمنامی که در نقش آفرینی دشمنان جمهوری اسلامی نقش داشتند، امروز باید پاسخگوی رفتارهای مخرب خود باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید