مشاغل مخرب و نیمه مخرب در بن سیتی باید به تکنسین ها منتقل شود/نیاز به حذف واحدهای راکد


ساعت: 12:12
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914692

بیگی گفت: مشاغل مزاحم و نیمه سرزده در شهر بن توسط شهرداری ساماندهی شود، نامزدها در حوزه فناوری شناسایی شوند و در واگذاری زمین مسیر قانونی طی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ رضاعلی بیگی فرماندار شهرستان بن در سازمان فناوران و مشاغل وابسته گفت: مشاغل نامناسب و نیمه سرزده در شهر باید توسط شهرداری ساماندهی شود و نامزدهای ایجاد فناور شناسایی و افراد مشروع باید در واگذاری زمین پیشرو باشند.
علی بیگی در ادامه افزود: با واحدهای راکد موجود در ثناآوران که زمینی را تصاحب کرده و شروع به فعالیت نکرده اند، طبق قانون برخورد و دفع می شود.
وی با اعلام اینکه زمین ها برای مشاغل فنی تعیین شده است، تاکید کرد: تغییر کاربری و تغییر شغل در اراضی واگذار شده به تکنسین ها بدون طی مراحل قضایی ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می شود.
استاندار یادآور شد: ادارات و نهادهای متولی ساماندهی فن باید در چارچوب قوانین با انعطاف برای کمک به مردم و کسبه فعال تلاش کنند.
وی خاطرنشان کرد: خط کشی و علائم راهنمایی و رانندگی در جاده اصلی فن آوران توسط شهرداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سمندهی انجام شود.
در ادامه جلسه علی بیگی پیشنهاد کرد: ورود و خروج تکنسین ها توسط کارشناسان و متخصصان بررسی و اصلاح شود تا از خطرات و حوادث جلوگیری شود.
وی در پایان گفت: مصوبات جلسه باید در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت فنی و دقیق پیگیری و انجام شود و گزارش اقدامات به استاندار ارسال شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید