فعال شدن 59 واحد صنعتی راکد و نیمه راکد در استان کرمانشاه


ساعت: 12:26
تاریخ انتشار: 1301/09/17
کد خبر: 1916560

نایب رئیس اداره کل صنعت و معدن استان کرمانشاه پیشنهاد کرد؛

مریم آزادی گفت: از ابتدای سال تاکنون 40 واحد صنعتی نیمه فعال و 19 واحد صنعتی راکد در استان کرمانشاه فعال شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مریم آزادی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد گفت: وزارت حراست از ابتدای هر سال تعهداتی را به استان ها از نظر تعداد واحدهای فعال راکد و ظرفیت چند واحد نیمه فعال پیش بینی می کند. برای رشد.

وی افزود: فعال سازی 20 واحد راکد استان کرمانشاه است و در هشت ماهه سال جاری 19 واحد راکد فعال شده و 95 درصد تعهدات محقق شده است.

معاون امور صنعتی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: میزان سرمایه گذاری مجدد واحدهای مذکور 770 میلیارد تومان و تعداد اشتغالزایی 690 نفر است.

آزادی خاطرنشان کرد: همچنین فعال‌سازی 40 واحد نیمه‌فعال برای استان کرمانشاه هدف‌گذاری شد و این هدف طی هشت ماه به طور کامل محقق شد.

وی سرمایه گذاری در این واحدها را 483 میلیارد تومان و اشتغال اسمی آنها را 2 هزار و 950 نفر اعلام کرد.

آزادی بیان کرد: پس از فعال شدن واحدهای نیمه راکد اگرچه اشتغال جدیدی ایجاد نشد اما پس از برگزاری جلساتی برای رفع گلوگاه های تولید ظرفیت تولید در این واحدها افزایش یافت و شرایطی فراهم شد تا تعداد مشاغل ایجاد شده از بین نرود. .

معاون امور صنعتی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بیان کرد: فعال سازی واحدهای راکد و نیمه راکد در تمامی گروه های صنعتی اعم از شیمیایی، پلیمری، خمیری، غذایی و … انجام شده است. .

آزادی اذعان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون هیچ واحد صنعتی فعالی در استان کرمانشاه متوقف نشده است اما با برگزاری جلساتی سعی شده وضعیت واحدهای صنعتی استان بهبود یابد.

وی در خصوص چالش های پیش روی واحدهای صنعتی افزود: میزان تسهیلاتی که استان کرمانشاه دارد کمتر از نیاز استان است، بر این اساس در تلاش هستیم تا تعداد اعتبارات را برای تامین نیازهای مالی واحدهای صنعتی افزایش دهیم.

معاون امور صنعتی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید همچنان ادامه دارد و طی آن به مشکلات واحدهای مشکل دار رسیدگی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید