ایجاد حدود 29 هزار شغل در مازندران در 6 ماهه نخست امسال / 120 واحد صنعتی راکد به تولید بازگشتند.


ساعت: 11:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909929

حسن خیریان پور با بیان اینکه از ابتدای فروردین تا پایان مهرماه 28 هزار و 963 شغل در استان ایجاد شد، گفت: سهم کشاورزی و صنعت از اعتبارات استانی باید بازنگری شود و بودجه متناسب با شرایط اقتصادی بسته شود. رونق مازندران در سال های آینده

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن خیریان پور در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار داشت: در سال جاری تعهد استان برای اشتغال ایجاد 53 هزار شغل در بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگ و واحدهای صنعتی و تولیدی و از ابتدای فروردین تا پایان مهرماه است. ، برای 28 نفر 963 شغل در منطقه ایجاد شده است.

وی افزود: از این میزان اشتغال ایجاد شده در استان حدود 11 هزار و 800 شغل در واحد صنعتی مازندران با اعطای تسهیلات 2 هزار میلیارد تومانی سرمایه در گردش بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران از ایجاد شغل جدید با احیای واحدهای صنعتی تعطیل شده در هفت ماه گذشته خبر داد و گفت: حدود پنج هزار نفر با بازگشت به تولید در 120 واحد تولیدی راکد در سال 1397 مشغول به کار شدند. استان

خیریان پور با اشاره به تلاش های مستمر برای دستیابی به رشد 8 درصدی در استان مازندران، افزود: دستیابی به این هدف در استان دشوار اما دست یافتنی است.

وی تاکید کرد: روسای دستگاه های اجرایی باید با جذب اعتبار و جذب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان تلاش کنند تا رشد هشت درصدی را در مازندران به دست آورند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران تصریح کرد: سهم کشاورزی و صنعت از اعتبارات استانی باید بازنگری شود و برای رونق اقتصادی مازندران برای سال های آینده بودجه بسته شود.

وی خاطرنشان کرد: بنگاه های اقتصادی مازندران برای تحقق شعار سال و حمایت از شرکت های دانش بنیان نیازمند حمایت مالی هستند و قطعا سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز توجه ویژه ای به این بخش خواهد داشت.

خیریان پور با بیان اینکه سال گذشته حدود 40 هزار شغل پایدار در استان مازندران ایجاد شد، گفت: در صورت اعطای اعتبارات کافی، تعهدات ایجاد اشتغال در استان در سال جاری نهایی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید