مهلت سه ماهه برای بازگشت واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید / اسناد فرار فعالان اقتصادی از مازندران


ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۰۱
کد خبر: 1823596

محمود حسینی پور گفت: دستگاه های اجرایی و بانک های مازندران تنها سه ماه فرصت دارند تا تکلیف کنند و واحدهای صنعتی راکد را به چرخه تولید بازگردانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ سید محمود حسینی پور چهارشنبه شب در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان مازندران، افزود: تا سه ماه آینده چراغ تمامی بنگاه های اقتصادی مازندران روشن می شود. “

وی خاطرنشان کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان باید به صورت هفتگی برای تسریع در روند حل مشکلات بنگاه های اقتصادی برگزار شود و من قبول ندارم که واحدهای صنعتی استان بدون بررسی رها شوند. پیگیری.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان باید محور توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار مازندران باشد، ادامه داد: پیدا کنید.

این مسئول گفت: دستگاه های اجرایی و بانک های استان تنها سه ماه فرصت دارند تا تکلیف خود را مشخص کرده و واحدهای صنعتی راکد را به چرخه تولید بازگردانند.

حسینی پور افزود: شهرک های صنعتی و شهرک های علم و فناوری باید زمینه کار شرکت های دانش بنیان و اهمیت دادن به جوانان نخبه را فراهم کنند و بسیاری از این شرکت ها می توانند علاوه بر فعال سازی کارخانه در واحدهای صنعتی راکد نیز فعالیت کنند. با نوآوری ها زمینه را برای تولید کالای با کیفیت فراهم می کند.

وی افزود: بر اساس آمار سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران حدود 350 واحد صنعتی راکد و نیمه فعال در استان وجود دارد که دستگاه های اجرایی موظفند تمام تلاش خود را برای رفع دغدغه این کارخانه ها به کار گیرند. “

این مقام مسئول تصریح کرد: دستگاه های اجرایی استان باید رویه خود را تغییر دهند و رفتار خود را در جذب سرمایه گذار دخیل کنند چرا که بر اساس مستندات موجود تمامی فعالان اقتصادی از آوارگان استان مازندران هستند.

حسینی پور خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد باید در دستور کار دستگاه های اجرایی استان باشد و اگر کارمندی به هر دلیل با رویکردهای مختلف مانع سرمایه گذاری در استان می شود باید برخورد جدی شود.

در این جلسه مشکلات 10 واحد صنعتی راکد و نیمه فعال استان که دارای مشکلات نقدینگی، بیمه ای و مالیاتی بودند مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع این نگرانی از سوی مسئولان اتخاذ شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید