اقدام 7 ماهه بسیج مهندسین صنعت، معدن و تجارت / بازگشت 1400 واحد صنعتی و معدنی به چرخه تولید


ساعت: 09:13
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912327

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه رفع موانع و حمایت از تولید داخلی مهمترین هدف بسیج مهندسین در 7 ماه گذشته بوده است، تلاش بسیج مهندسین را به نتیجه رسانده است. بازگشت 1400 واحد صنعتی و معدنی به چرخه تولید می شود.

علی توشه رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وی درباره اقدامات این سازمان برای رفع موانع تولید در سال جاری گفت: ما سازمان بسیج مهندسین در این سال سعی کردیم از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنیم تا از همه امکانات خود در حمایت از تولید برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی استفاده کنیم.


رفع موانع و حمایت از تولید داخلی مهمترین هدف بسیج مهندسین در سال جاری است.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان در 43 سال گذشته همواره در کنار نظام اسلامی بوده اند و همگام با انقلاب چه در حراست مقدس و چه در سال های سازندگی تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای مردم به کار بسته اند.

بیشتر بخوانید:
بسته پیشنهادی رفع گلوگاه های تولید به زودی اجرایی می شود

توشه افزود: امروز و در شرایط تحریم، سازمان بسیج بر این باور است که امروز بیش از هر زمان دیگری باید در کنار تولیدکنندگان گران قیمت بماند و با مدیریتی خاص از همه روابط و امکانات موجود نهایت استفاده را ببرد تا واحدهایی که با عوارض و موانع مواجه می شوند و مشکلات آنها می خواهند مشکلات تولید خود را حل کنند.

وی تاکید کرد: ما بر اساس وظیفه خود در کمیته های تخصصی هستیم سازمان بسیج مهندسین صنعت، معدن و تجارت این موارد و موانع تولید را بررسی خواهیم کرد و در جلساتی با مسئولان تلاش خواهیم کرد تا این موانع را برطرف کنیم تا تولیدکننده با تمام ظرفیت در راستای اهداف کشور پیش برود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و هزینه هایی که این روزها بر دوش مردم است، ادامه داد: شرکت ها و کارخانه های تولیدی می توانند با تقویت و افزایش تولید بار را از دوش مردم بردارند و حمایت از تولید داخلی نیاز است. برای این قدم بزرگ

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشور گفت: این مهم (حمایت از تولید داخلی) یکی از بزرگترین وظایف هر بسیجی به ویژه است. بسیج مهندسین که می تواند با همفکری نیروهای متخصص این افزایش تولید را هدف خود بداند و تمام تلاش خود را بکار گیرد رفع موانع تولید برای استفاده


بازگشت 1400 واحد صنعتی و معدنی به چرخه تولید

وی در پایان گفت: خبر خوبی که امروز می‌توانم به تولیدکنندگان بدهم این است که بر اساس توافقی که اوایل امسال با معاون اول رئیس‌جمهور داشتیم و با همکاری سازمان‌های دولتی، گلوگاه‌های تولید 1000 مجتمع صنعتی در سال جاری برطرف می‌شود. “

وی اعلام کرد: تاکنون هفت ماه از سال گذشته است سازمان بسیج مهندسین وی این دستاورد را در کارنامه خود ثبت کرده است که در این مدت 1400 واحد صنعتی راکد با پیگیری های ما که 300 واحد در واحدهای معدنی است به چرخه تولید بازگشته اند و امیدواریم با ادامه این روند تا پایان سال و بهره برداری سایر امکانات، سازمان بسیج ممکن است تا پایان سال نتایج خوبی در بخش معدن داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید