احیای 65 واحد تولیدی راکد استان سمنان در دولت سیزدهم/ راه اندازی 274 طرح سرمایه گذاری نیمه تمام


ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890318

تشندل از احیای 65 واحد تولیدی راکد و غیرفعال در استان خبر داد و گفت: 274 طرح سرمایه گذاری نیمه تمام با اشتغال 4 هزار و 300 نفر در یک سال توسط دولت سیزدهم راه اندازی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی تشندل مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در گفتگو با مرات گفت: در یک سال گذشته و از ابتدای دولت سیزدهم 65 واحد تولیدی تعطیل و از چرخه تولید خارج شدند. به دلایل مختلف احیا و دوباره وارد عرصه تولید و اشتغال شدند

وی با اشاره به سیاست های اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان برای اجرای شعار سال و بهبود فضای کسب و کار، تصریح کرد: اولویت های اصلی این اداره کل در محورهای تاکید بر ساخت و ساز داخلی و حمایت است. و رفع موانع موجود در واحدهای تولیدی استان برای دستیابی به رونق و جهش تولید، اجرای طرح های نیمه تمام، افزایش صادرات و مدیریت واردات و تنظیم بازار که باید انجام شود. با اجرای هر چه بهتر این سیاست ها و همکاری سایر نهادهای اجرایی و اقتصادی استان.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: راه اندازی پروژه های مهم و نیمه تمام از دیگر اولویت های کاری این اداره کل است و با توجه به تاکید رئیس جمهور مبنی بر راه اندازی طرح های نیمه تمام. در همین راستا در سال گذشته 274 طرح سرمایه گذاری نیمه تمام با سرمایه گذاری 40 هزار میلیارد ریال در استان راه اندازی شد و به چرخه تولید استان اضافه شد و زمینه اشتغال 4 هزار و 300 نفر را فراهم کرد.

تشنه دل ادامه داد: موضوع مهم دیگری که در این مدت توسط اداره کل صمت پیگیری شد بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید بود. ، پرونده 242 واحد تولیدی مشکل دار بررسی و برای رفع موانع موجود تصمیماتی اتخاذ شد.

وی افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با استفاده از ظرفیت مرکز اورژانس برای رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان و همکاری اعضای کارگروه و رهبری جهادی و مدیر میدانی استان مهندس هاشمی با برگزاری جلسات مستمر در راستای جلوگیری از تعطیلی کارخانه های تولیدی و یا توقف روند تکمیل طرح های سرمایه گذاری اقدام می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید