بانک ها باید آخرین وضعیت واحدهای صنعتی راکد کارگروه موانع زنجان را ارائه کنند


ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834896

استاندار زنجان گفت: بانک های استانی باید وضعیت همه واحدهای صنعتی راکد و مسائل مربوط به آن را به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گزارش دهند تا به نتیجه برسیم و برای مشکلات این واحدها چاره اندیشی کنیم. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; محسن افشارچی ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان زنجان گفت: تاکید بر تولید و رونق تولید معنا ندارد.

وی گفت: همانطور که از نام کارگروه پیداست، هدف از تشکیل این جلسه تسهیل و رفع موانع است. بودن.

افشارچی افزود: بر این اساس همه اعضای کارگروه و صاحبان واحدهای تولیدی باید در رفع مشکلات کمک کنند تا به اشتغال بسیاری از افراد شاغل در این واحدها آسیبی وارد نشود.

استاندار زنجان با بیان اینکه بانک های استانی باید وضعیت همه واحدهای صنعتی راکد و مشکلات مربوط به آن را به کارگروه گزارش دهند، گفت: بانک ها برای داشتن آخرین اطلاعات و تسهیل در رفع موانع تولید به واحدها گزارش دهند. می تواند برای حل مشکلات این واحدها به نتیجه برسد و راهکاری ارائه دهد.

وی با تاکید بر اینکه گزارش واحدهای راکد بسیار حائز اهمیت است، افزود: ایجاد واحدهای تولیدی راکد انرژی کمتری می برد، بنابراین با داشتن اطلاعات در مورد واحدهای راکد می توان برای رفع مشکلات آنها تصمیم گیری کرد.

افشارچی با بیان اینکه از جلسات بعدی باید مصوبات جلسه قبل بررسی شود تا مشخص شود تا چه حد اجرایی شده است، افزود: می توانیم در این کارگروه تصمیم گیری کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید