دنبال رونق تولید و رفع موانع واحدهای صنعتی هستیم


ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1840025

حمیدرضاولا بدشتی گفت: برای رونق تولید و رفع موانع تولید و اسلامی سازی فضای کسب و کار تلاش می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حمیدرضا الله بدشتی امشب در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران که با محوریت تقدیم سردار شهید «نوروزعلی یزدان خواه» از شهدای شاخص جامعه کارگری در سال 1401 برگزار شد، با ابراز خرسندی از نماینده ولی فقیه در جامعه علوی. این مقدس است، گفت: از حمایت های نماینده ولی فقیه مازندران در فضای کسب و کار و بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا قدردانی می کنیم.

رئیس سازمان کارگری و کارخانجات «بسیج» کشور با بیان اینکه اقدامات ارزنده ای در عرصه کارگری در این منطقه از شمال کشور انجام شده است، افزود: گفتمان جهادی حاکم است.

الله بدشتی گفت: تلاش می کنیم با نگاه تحول آفرین به تولید و نیروی انسانی به عنوان پشتوانه اقتصاد کشور از جامعه کارگری استان حمایت کنیم تا شاهد رونق تولید و رفع مشکلات آن باشیم.

وی به منویات مدیریتی مبتنی بر احترام به کارگر و خانواده کارگر اشاره کرد و افزود: نگاه حضرت آقا به کار، کارگر و کارفرما نگاهی دوبعدی است. یعنی کارگر می تواند در این محیط به کار خود ادامه دهد و کرامت او حفظ شود و کارفرما برای ادامه چرخه تولید از مزایای کار بهره مند شود.

الله بدشتی به نقطه نظرات دولت سیزدهم در حوزه کارگری و کارگری اشاره کرد و گفت: در این دولت با شیطنت های عده ای اما شاهد افزایش دستمزد کارگران بوده ایم.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم کارگر را در فضای اسلامی قرار دهیم تا شاهد رونق تولید ملی باشیم، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا موانع تولید را در استان مازندران برطرف کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین گفت: اگر کار و کارگر محترم و مقدس است هر کاری در عرصه کارگری باعث بهبود کار، اصلاح فضای کسب و کار و دستاوردهای فرهنگی، اخلاقی و معنوی کارگران و رشد صنایع می شود. و محصولات و به ویژه دانش، گفت: بنیان صنایع ما مقدس خواهد بود. «محل کار و تولید محل عبادت است».

آیت الله محمد باکر محمدی لائینی با بیان اینکه فلسفه حضور بسیج در هر حوزه، تقویت مسئولیت ویژه آن حوزه و فضا است، افزود: ثانیاً تقویت فرهنگ دینی و اخلاق اسلامی در این حوزه، فلسفه وجودی بسیج کارگری است.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی امانت شهداست و بسیج باید برای حفظ این مهم اهتمام داشته باشد، گفت: شاهد جراحی اقتصادی دولت هستیم و نباید در این مدت شاهد انباشت و قاچاق کالا باشیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه کارگران و کارفرمایان مازندران نجیب هستند، گفت: موانع قانونی و اداری باید از فضای کسب و کار برداشته شود.

محمدی لائینی به نساجی، چای و … اشاره کرد. صنایع در استان گفت: صنعت مازندران به عمد تخریب شد; مازندران در صنعت فقیر است.

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات استان مازندران نیز با بیان اینکه رفع موانع تولید، مشکلات صنعت و کارگران برای گره گشایی از کار کارگران و کارفرمایان در دستور کار سازمان کارگری و کارخانجات کربلا قرار گرفته است، گفت: در سال گذشته 36 شرکت تولیدی در دستور کار قرار گرفت. به تولید بازگشت.

سید جواد حسینیان به بازدید خود از شرکت نفت آمل اشاره کرد و گفت: خداوند متعال را شاکریم که در دوران جراحی اقتصادی دولت با درایت نماینده ولی فقیه و استاندار مشکلی پیش نیامد. با کمبود نفت در این منطقه شمالی.”

رئیس بسیج کارگری و کارخانجات استان مازندران با بیان اینکه 36 شرکتی را که در سال گذشته به شدت آسیب دیدند به چرخه تولید بازگشتیم، گفت: کمک قشر زحمتکش و صادق را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه کمک به رفع موانع تولید نیز حائز اهمیت است، افزود: جایگاه کارگران عرصه مهمی است و تلاش می کنیم شأن و جایگاه این قشر حفظ شود.

حسینان گفت: رفع موانع تولید، صنعت و مشکلات کارگران به منظور گره گشایی از کارگران و کارفرمایان رسالت سازمان کارگری و بسیج کارگری کربلاست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید