لزوم رفع موانع واحدهای تولیدی در لرستان


ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893279

زاویار گفت: رفع موانع واحدهای تولیدی با پیشتاز بودن واحدهای تولیدی در دستور کار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، فرهاد زاویهار امروز در مراسم افتتاحیه پروژه های صنعتی بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در بروجرد طرح توسعه دو پروژه مجتمع سلولزی که مصالح مورد نیاز صنعت بهداشت را آماده کرده و همچنین عملیاتی و اجرایی شد. طرح توسعه منسوجات در بخش خیاطی

وی افزود: صنعت نساجی یک صنعت ریشه دار و ثبت شده در بروجرد است که شامل مجتمع چندبخشی بافندگی، ریسندگی، رنگرزی و خیاطی است که در سال گذشته هزاران شغل ایجاد کرده است.

استاندار لرستان تصریح کرد: این صنعت در روزهای سخت به حیات خود ادامه داده و با توجه به سفر رئیس جمهور برای حمایت از صنایع گام بلندی برای نشان دادن این ظرفیت واقعی برمی دارد.

زاویار گفت: در گام اول برای 350 نفر در این رشته پوشاک اشتغال ایجاد شد و هم اکنون 100 نفر در حال مصاحبه هستند.

وی خاطرنشان کرد: خیاطی فاز جدیدی است که به نساجی که پکیج کامل صنعت نساجی است اضافه شده است چرا که ممکن است در کشور در یک بخش فعالیت داشته باشد اما نساجی بروجرد در همه بخش ها بی نظیر است.

استاندار لرستان بر حمایت از واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: در صنعت حمایت وجود دارد و تلاش برای هموارسازی معابر و رفع موانع اجرایی می شود زیرا این واحدهای تولیدی پیشتاز تولید هستند.

زویار با اشاره به واحدهای تعطیلی لرستان افزود: واحدهای تولیدی در استان لرستان تعطیل شده اند و برنامه ریزی هایی برای بازگشت به چرخه تولید انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید