بازدید در محل از واحدهای تولیدی به منظور تسهیل و رفع موانع


ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808128

مدیر درمانگاه صنعتی بسیج مهندسین صنعتی و معادن سپاه فتح از بازدید محل از واحدهای تولیدی جهت تسهیل و رفع موانع خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ ساعاتی پیش مدیر درمانگاه صنعتی بسیج مهندسین صنعتی و معادن سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از واحدهای تولیدی دشت روم بویراحمد بازدید کرد. تسهیل و رفع موانع تولید.

احسان باقری گفت: بازدید میدانی و نشست بررسی موانع و مشکلات واحد تولید تعاونی کیک و بیسکویت 2824 نیما در شهرک صنعتی امیرآباد دشتروم درمانگاه صنعتی، سازمان بسیج مهندسین صنعتی و معدنی فتح با بسیج کارگران و اصناف، کارشناسان و مدیران معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، معاون نظارت و ارزیاب بانک صنعت و معدن، شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد برای راه اندازی مجدد این واحد تولیدی در هشتم روز دهه فجر

مدیر درمانگاه صنعتی بسیج مهندسین صنعتی و معادن سپاه فتح افزود: مشکل این واحد تولیدی خواهد بود.

بیل مکانیکی گفت: با تعامل هم افزایی دستگاه و حمایت سازمان غذا و دارو، بانک صنعتی استان در آینده نزدیک شاهد راه اندازی این واحد تولیدی خواهد بود.

وی در پایان گفت: با توجه به سیاست کلان بسیج مهندسین صنعت و معدن مبنی بر تسهیل و تلاش برای پیگیری و رفع موانع تولید که تاکنون مشکلات و مشکلات تعداد زیادی از واحدهای صنعتی و معدنی در سال های اخیر مشاهده و بررسی شده است. در چارچوب سیاست های تسهیل گری مذکور، با تکمیل تیم درمانگاه و استفاده از ظرفیت بسیجیان فرهیخته و دانشگاهی، در آینده نزدیک شاهد حضور موثر و مستمر در محل اعضای درمانگاه در واحدهای تولیدی خواهیم بود.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید