حمایت مجلس از علم سازان در کشور/ دولت برای رفع موانع و صدور مجوزهای دانش بنیان تسهیل کند.


ساعت: 10:46
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1816896

عضو کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس با تاکید بر اینکه مجلس از دانش بنیان کشور حمایت می کند، گفت: سازمان های مسئول رفع موانع و صدور مجوز باید بدون تاخیر به صورت آنلاین فعالیت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس ، صبح امروز حسین محمد صالحی دارانی انتخاب هوشمندانه و هوشمندانه شعارهای سال از سال های گذشته و انتخاب شعار سال اول را فرصتی ارزشمند برای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی ایران خواند. تاثیر بر اقتصاد : شرکت های دانش بنیان به عنوان بنگاه های اقتصادی از ارکان مهم توسعه و تحول در عرصه اقتصادی محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه قبل از پایان دهه 1400 و لایحه بودجه، قوانین دانش بنیان خوبی در مجلس شورای اسلامی تصویب شد، گفت: شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها باید با قدرت بیشتری وارد عرصه شوند.

نماینده مردم فردین و فریدون از اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه های متولی رفع موانع و صدور مجوز سریعا مجوز فعالیت اینترنتی را صادر کنند.

صالحی دارانی با تاکید بر اینکه شرکت های دانش بنیان می توانند در تولید و پویایی اقتصادی کشور مفید باشند، گفت: مجلس از شرکت های دانش بنیان حمایت کامل خواهد کرد.

نماینده پارلمان اروپا گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان با توجه به ظرفیت‌های خود به عنوان یک اقتصاد مبتنی بر دانش بومی و با تکیه بر توان علمی و پژوهشی بومی، از ارکان توسعه در اقتصاد مقاومتی هستند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شرکت های دانش بنیان با توانمندی های ویژه خود می توانند دغدغه های عمومی جامعه و مسئولان مربوطه را برای کاهش وابستگی اقتصادی و لزوم افزایش بهره وری و تحریک تولید برآورده کنند. و ایجاد شغل.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید